Nekromanti Japansk man köper 20 fruar i plast

Storuggla

Champion
... såg jag ett muminhuvud i hyllan hos företaget som gjorde dockorna? Strax till höger om Hello Kitty-huvudet?

Storuggla, i övrigt: okeeeeey...

magoo

Hero
Sött eller sorgligt, jag vet inte... Realdolls får mig att tänka på en dokumentär jag såg om prostitution där en man köpte sex med prostituerade för att då "slapp han vara trevlig" och "det kostade ändå ungefär lika mycket som en date med en tjej men med den prostituerade kunde han vara säker på att få sex".

Det känns som en enkel lösning att köpa nåt som bara sitter upp och ner och kan plockas fram och ställas bort efter behag, då slipper man ju förändra sig själv. Custom made dessutom, så får man precis vad man vill ha - eller?

/Magoo, röstar för creepy

Rising

Vila i frid
får mig att tänka på en dokumentär jag såg om prostitution där en man köpte sex med prostituerade för att då "slapp han vara trevlig" och "det kostade ändå ungefär lika mycket som en date med en tjej men med den prostituerade kunde han vara säker på att få sex".
Ha ha ha! Well, ju tidigare han köper en plastkvinna desto bättre för alla, så som jag ser det.

Men så fort de gör en modell som kan sympatiskratta åt dåliga skämt och trösta mig när jag är ledsen - I'm gettin' one myself.

Nä, plastdockorna går bort. Men en artificiell intelligens (=en personlighet utan kropp - till skillnad från plastdockorna som är motsatsen) tror jag är min räddning. Kan seriöst föreställa mig få nöja mig med en sådan.

/Rising blues.
läste förresten om hur polisen haffat någon snubbe som trakasserade kvinnor genom att utge sig vara från ett strumpbyxeföretag och sända ut prover som kvinnorna skulle bära för att sedan skicka tillbaka, följt av frågeformulär med frågor av sexuell natur; något i den stilen - och kände instinktivt att de bara måste ha menat den där killen du pratade om i ankstjärtstrosan-tråden.

Johan K

Gammal & dryg
Oookey.....
Vell, det finsn tydligen folk till allt här i världen. Jag för min del skulle aldrig i hellsike lägga penaar på en sådan grej.

Arfert

Facit
Japaner är konstiga... eller för att citera Anders Fager (från nu i helgen i Halmstad):

"De som tycker att araber är konstiga för att de har turban och exploderar utan förvarning, har aldrig sett hentai!"

Disclaimer: ja, han raljerade...

magoo

Hero
Men en artificiell intelligens (=en personlighet utan kropp - till skillnad från plastdockorna som är motsatsen) tror jag är min räddning. Kan seriöst föreställa mig få nöja mig med en sådan.
Varför en artificiell? Om det är själen du är ute efter är ju internet fullt av kärlekstörstande människor i olika åldrar. Då är du ju inte ens beroende av kön...

Strumpbyxemannen fast, yes! Tyvärr är han nog svårstoppad och jag antar att brottet anses som ganska oförargligt så han lär nog komma igen.