K Krille Holm Veteran Joined 4 Mar 2001 Messages 33 Location Norrköping 26 May 2001 #1 Jaha så var lincon slut HHHMMMMMM Japanskt ordspråk: "OM du har ett paraply i röven fäll inte upp det"
Jaha så var lincon slut HHHMMMMMM Japanskt ordspråk: "OM du har ett paraply i röven fäll inte upp det"
K Klon Hero Joined 1 Aug 2000 Messages 1,424 Location Sverige, Örebro 26 May 2001 #2 Synnerligen onödigt inlägg, jag skulle upskatta om alla kunde sluta med sådana "Beware of the Cöla Craver!"
Synnerligen onödigt inlägg, jag skulle upskatta om alla kunde sluta med sådana "Beware of the Cöla Craver!"
J Johan Granberg Swordsman Joined 26 Nov 2000 Messages 757 Location Umeå 26 May 2001 #3 Han kanske förväntade sig at folk skulle börja diskutera LinCon. Var inte så sur ;-) "Det är bättre att dö stående än att leva på knä" - Emiliano Zapata
Han kanske förväntade sig at folk skulle börja diskutera LinCon. Var inte så sur ;-) "Det är bättre att dö stående än att leva på knä" - Emiliano Zapata
Rickard Urverk speldesign Joined 15 Oct 2000 Messages 18,320 Location Helsingborg 27 May 2001 #4 Vaddå "Jippi!"? LinCon är ju en kul upplevelse. [color:green]Han</font color=green> som nyss kom hem "<EM>Nu när huset har brunnit ner kan jag se himlen så mycket bättre</EM>" Kinesiskt ordspråk
Vaddå "Jippi!"? LinCon är ju en kul upplevelse. [color:green]Han</font color=green> som nyss kom hem "<EM>Nu när huset har brunnit ner kan jag se himlen så mycket bättre</EM>" Kinesiskt ordspråk