Han hade ingen anledning att hävda sig med fysisk styrka där absolut ingen alls. Jag tycker det blir så som det blev där jämt när vi spelar, han absolut vägrar att lyssna på mig och Rockard, ALLT vi säger är bara värdelöst och vi kan inget alls (då ska man komma ihåg att vi spelat längre än vad han har och vi tänker ärligt talat mer) och vill vi göra något som inte han vill så antingen slår han oss elelr så stannar han kvar (och hur kul är det för oss? då är det vi som är tvingade att göra nya rollpersoner och det vill vi oftast inte) nackdelen och fördelen är att vi inte får döda han när han sover (vilket är en enorm fördel eftersom det skulle bara förvärra allt på långsikt han skulle aldrig mer vilja spela med oss)
Men jag tycker du som SL får helt enkelt förbjuda han att slå oss förutom när vi är tykna och håller på bara för att reta upp honom.
Men vi det tillfället när jag hällde ut min soppa (som var min jag hade lånat pengar till den) och han med våld försöker ta den och jag häller ut den för att han har inte gjort dig förtjänt av den, att han då ska slå mig är inte rättvist jag kan inte göra något alls (min adasier hade som högsta offensiva färdighet 7 i kniv).
För att sedan disskutera det att han alltod ska leda, det gäller när inte Arif, Emanuel och Janne är med, när det gäller mig, Rickard eller Johannes så är vi bara dumma och kan inget alls, vilket gör det helt omöjligt att spela våra karaktärer, han kan inte jämt styra oss, det funkar inte.
Just nu känns det som om hela mitt medelande är cpigt men men
Jag är nog gud iallafall, när man tänker efter...