Re: Hmmm
Vad är det man skall göra för att bli portad? eller ...
Vad skall man inte göra för att inte bli portad?
Bra fråga. Vi vet faktiskt inte. Ingen har gjort någonting totalradikalt så här långt. På det förra systemet hade vi en kille som gjorde vissa saker (jag missade dessa, var simpel modemanvändare och det skrevs i fel forum, det var i alla fall ett flertal användare som blev väldigt upprörda på personlig basis) som resulterade att vi meddelade honom att vi skickat ett mail till dennes internet-operatör och berättat om dennes företaganden. Han lugnade ner sig efter det (vet inte om han återvände till forumet efter det iofs).
Och om nu någon av de seriösa inläggarna skulle portas så tycker jag att han borde skicka mail till alla de övriga aktiva på forumet, och tillsammans skall vi då (om så blir fallet) bojkotta forumet och www.rollspel.nu, vilket skulle vara ett stort nederlag för det svenska rollspelandet.
Kära nån... du blåser i det stora krigshornet på en gång du. Bara för att jag berättar att forumsystemet har funktionen "ban user/ip-address" så hotar du om allmän bojkott? Bara för att funktionen
finns så betyder det inte att vi kommer att använda den. Risken att någon av de du kallar "seriösa" inläggarna skulle göra någonting så drastiskt att vi behöver stänga av dem ser jag som mindre än minst.
/Azagthoth