Det är ingen fara. Jag är inte den som är långsint (inbillar jag mig), så det är klart att jag godtar en ursäkt. Jag tyckte dock att jag var mer eller mindre så kontruktiv som jag ö h t kunde vara, och det finns väl ingen som tycker om att få höra att man bara gnäller. Att du inte ser meningen med det är en annan sak; jag tänkte att det kunde underlätta även för andra att slippa sånt här, men det kanske faktiskt är så att jag är den enda här i trakten som använder ".jpeg" i praktiken. Folk är nog bättre när det gäller .html och .mpeg, vilket isåfall är lite motsägelsefullt.
Jo, jag vet vad TIFF är, men jag förstod inte vad du menade med: "Hade du haft en .tiff så hade du konverterat till .jpg utan att bråka" Varför skulle det gjort någon skillnad om det hade varit en konverterad .tiff? (Heter det f ö inte ".tif" i Windows-världen?)
Jo, jag vet vad TIFF är, men jag förstod inte vad du menade med: "Hade du haft en .tiff så hade du konverterat till .jpg utan att bråka" Varför skulle det gjort någon skillnad om det hade varit en konverterad .tiff? (Heter det f ö inte ".tif" i Windows-världen?)