Nekromanti Jubel!

Big Marco

Läskig
Re: Resande

Tala inte om det - jag gillar att uggla hemma och klura, glo på film och spela spel med vänner, samt gosa på flickan. Nu ligger X antal resor till Beijing i pipeline, avresedatum okända. Dessutom skall jag till Hollywood i slutet av månaden och till Tyskland i augusti. Med otur skall jag till Los Angeles igen i september. Det är väl kul och så, men det blir för mycket.

Dessutom blir det alltid så jävla mycket drickande och ätande, bjudfester och sprit i mängder. Kan låta som lyxproblem men då jag inte finner så mycket nöje i den typen av aktiviteter så blir det mest jobbigt.

Ulfgeir

Swashbuckler
Med tanke på att jag bara jobbat där en vecka så vet jag ännu inte om det är mitt drömjobb. Men jag kommer stanna där ett tag har jag tänkt mig.

Blev IT-utvecklare på Svenljunga kommun. =^_^= (innebär kombination av IT-tekniker och projektledare)

Så lyckades få ordning på min stackars bil, och sedan få ett riktigt jobb så jag slapp det hjärndödadande sommarjobbet med montering. Kan jag nu bara lyckas klara den förbaskade omtentan jag skrev idag med så.... :tekopp:

/Ulfgeir

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member

Ja, fy tusan vad synd det är om dig. :gremwink:

PAX

Jordisk Äventyrare

Dessutom blir det alltid så jävla mycket drickande och ätande, bjudfester och sprit i mängder.
Kanner aven igen det dar. Som stor viking skall man ju tala en del anser kineserna. Da ska man skala i risvin (smakar fotogen ungefar) med varenda en vid bordet. Dvs. minst 10 kineser mot en svensk.

Marcus J

Hero

Om det är betungande så kan jag ta din plats. Jag skulle inte skämma ut dig (särskilt mycket). :gremgrin:

/Marcus

Big Marco

Läskig

Om det är betungande så kan jag ta din plats. Jag skulle inte skämma ut dig (särskilt mycket).

Om du lär dig motsvarande fem år kunskap om Entropia Universe så sure - you are hired!

Nightowl

Champion

Kan han inte typ ha en öronsnäcka och vara utklädd till dig medan du sitter på ditt hotellrum med en mikrofon iklädd tofflor och dricker surmjölk och tittar på snooker?

Erik

Big Marco

Läskig

Cool idé, men min vision är att ha en realtidsavatar kopplad till en motion-capture-dräkt som jag bär här i Sverige, medan avataren kan poppa upp på vilken skärm som helst i världen.

Ge det några år till...

Foggmock

Myrmidon
Ditt as. [ANT]

Jag svarar på korkade frågor och tar skit för saker som inte är mitt fel för minimilön.

Och pluggar samtidigt heltid. :gremmad:

Johan K

Gammal & dryg
Grattis till dig åxå !

Kul att du åxå fick jobb Ulfgwir !!! :gremlaugh: