WRNU Jubileumsbok

Ett förtydligande: Det kommer gå att välja andra alternativ än att hämta ut från ett forumitombud. Självklart löser vi att skicka ett ex utomlands, @Beastslayer! Det är bara att det kostar lite mer.
@Leon bor ju också här nere i Beneluxområdet, så att skicka två böcker, eller fler, kan blir billigare. Kan hämta mitt ex i Bryssel tex.

guldfink

Hero
Är det någon som är sugen på att korrekturläsa ca 100 B4-sidor jubileumsbok? Du bör ha ganska bra känsla för svenska och bör också ha tid att lägga kommande vecka.

Arbetet sker ideellt (som allt arbete med jubileumsboken) men du får (naturlig och uppenbar) tidig tillgång till de flesta av bokens texter.

Dilandau

Myrmidon
Är det någon som är sugen på att korrekturläsa ca 100 B4-sidor jubileumsbok? Du bör ha ganska bra känsla för svenska och bör också ha tid att lägga kommande vecka.

Arbetet sker ideellt (som allt arbete med jubileumsboken) men du får (naturlig och uppenbar) tidig tillgång till de flesta av bokens texter.
Går det att dela upp arbetet mellan flera eller ska det vara en person helst?

lupmet

Swordsman
Jag vet inte vad jag ger mig in på men om det finns en kortare text kan jag hjälpa till… Verkar kul att kunna göra något för boken. Jag har tid för hela rasket egentligen men vill gå in på en låg nivå.

Förstod jag dig rätt att all text måste vara korrekturläst i veckan? Eftersom jag har tiden per se så kanske jag kan ta på mig mer allteftersom men jag vill inte lova för mycket innan jag förstått omfattningen.