Stövelkatten
Mästerkatt
För att det är anths signaturdryck. Och det enda anth är pretto om är D&DBjörn den gode;n134982 said:Inte för att vara sån, men hur är inte Lindemans Cassis en prettoöl?
För att det är anths signaturdryck. Och det enda anth är pretto om är D&DBjörn den gode;n134982 said:Inte för att vara sån, men hur är inte Lindemans Cassis en prettoöl?
Åjo, jag dricker annat med. Wilderen Kriek t.ex...Stövelkatten;n134983 said:För att det är anths signaturdryck. Och det enda anth är pretto om är D&D
Du glömmer att det är vinter och lättad sista-utgåvan-stämning och jag är på sällsynt gott humör. Dvs du kan stryka en tysk lager och lägga till en choklad-porterStövelkatten;n134966 said:Du glömde dryckesbeställning bara, som kommer se ut så här ungefär: " En Lindemans Cassis, en Ramlösa, fem prettoöl och två tyska lager"
Tack, jag funderade så på varför du var så uppklädd med peruk och gumminäsa, men tyckte det hade kändes ofint att fråga!kloptok;n135115 said:Jag var där, och jag skäms inte. Men jag är besviken på att du inte dök upp Lukas, jag hade förberett mig för vår uppgörelse. Hade tagit på mig clowndräkten och allt. Besviken.