Nekromanti Julaftonskänsla...

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,540
Location
Mölndal, Sverige
Drag

"Jag tycker att lustgas är meningslöst utan andra (vi pratar fortfarande om lagliga) berusningsmedel. Då först kan man uppleva det där "sjuhelsikes draget" som du talar om."

Jag undrar om inte Troberg pratar om lustgasinjektion i Corvetten. Det är viss skillnad om sjuhelsickes drag på fest och sjuhelsickes drag på motorväg. :gremgrin:
 
G

Guest

Guest
Re: Okej...

Rising - du borde veta att jag inte lägger mig i saker och ting om jag inte behöver, jag är inte heller ny på forumet. Långt ifrån. Men nog med p*nisförlängare nu...

Om en användare rapporterar en tråd eller ett inlägg så kollar jag upp det. Om det är som så att användaren i sin tur har tagit sig tiden att rapportera det så finns det säkerligen fog för det. Jag hade lika gärna kunnat be dig att hålla dig on-topic.

Så, du får tusen minuspoäng för att du inte höll dig on-topic. Fair deal? :gremtongue:
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Re: Drag

Heh... Det slog mig faktiskt inte ens. Det låter troligast, ja.

Okej, tusen minuspoäng till mig.

/Rising
som inte förknippar "drag" med bilar överhuvudtaget, förutom kanske i uttrycket "it's a drag".
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Re: Okej...

Så, du får tusen minuspoäng för att du inte höll dig on-topic. Fair deal?
Ja, det låter både befogat och rättvist.

Ni ser, gott folk? Minuspoäng förbrödrar! :^)

/Rising
som ville passa på att vara lite ON topic också, och säga att varje gång någon skriver något som DELVIS är OT, då kan man inte stövla in och bara svara på det som inte har ett skit med rollspel att göra, och jag tycker att man framförallt inte kan ställa frågor, eftersom man då inte bara har ett enda OT-inlägg på sitt samvete, utan också den andres svar, som man ju i själva verket har tvingat fram. Det är ju så som keso-trådar föds. Så jag tycker att Walium ska ha tusen minuspoäng också.
 

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Jag tycker nog att det gör det.

Till exempel om man är väldigt less på att spela D&D, men har massvis med inspiration för att spela Kult (ett väldigt troligt scenario med min SL), det tror jag mycket väl skulle funka. Eller jag vet, det har funkat för oss.

Det där tror jag är väldigt individuellt.
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,642
OK, vi pratar nog förbi varandra...

Det påminner inte direkt om att dricka alkohol
Jag tänkte egentligen på lustgas för att skrämma ut lite mer drag ur motorer, inte som berusningsmedel. Jag antar att jag läste ditt inlägg med fel referensramar.
 
Top