Point taken, ska bara köra på ett tema nästa gång.Vimes said:Problemet är ju två teman. Jag skulle kunna komma på massor av idéer till varje tema för sig, men när du slår ihop dem så blir det med en gång så mycket smalare.
Det där med utdelning och krav ligger det mycket i. Jag ska se till att man iaf kan vinna något nästa gång och att kraven inte är lika begränsande.Eksem said:Scenarion tar jättemycket energi helt enkelt, särskilt om det finns krav men ingen utdelning. Jag var med i WRNUs scenarioutmaning en gång, och den var helt öppen och man fick diplom och grejjer, och jag tror vi var typ 5 pers som skrev till den. Jag fick ihop en bra skiss till upplägg, skrev ihop det rätt dåligt, och bara det var en veckas funderande eller mer innan två-tre kvällar av skrivande bara för att få ihop något läsbart för andra. Och det blev som sagt inte ens riktigt bra.
Jag vill skriva om paranoida harar!solvebring said:påsktävlingen
Mja, det blir nog snarare Blåkulla-tema (tror jag) än Jesus eller Påskharen.unfair said:Jag vill skriva om paranoida harar!solvebring said:påsktävlingen
Och där får det inte finnas harar ?solvebring said:Mja, det blir nog snarare Blåkulla-tema (tror jag) än Jesus eller Påskharen.unfair said:Jag vill skriva om paranoida harar!solvebring said:påsktävlingen
+1Eksem said:Jag tycker att ett asfett pris skulle vara att en spelgrupp spelade något man hittat på, och sedan skrev spelrapport på det.
Jag tog mest bara för givet att du ville ha Påskharen som huvudtema. Naturligtvis får du slänga in hur paranoida påskharar du bara vill om du nu vill det.unfair said:Och där får det inte finnas harar ?solvebring said:Mja, det blir nog snarare Blåkulla-tema (tror jag) än Jesus eller Påskharen.unfair said:Jag vill skriva om paranoida harar!solvebring said:påsktävlingen
Nu får du -med gott om glada adjektiv- förklara hur magi+fantasi≠paranoida harar, för jag ska allt försöka!
Kanske man skulle illustrera ?!solvebring said:Fundera på och skriv, skriv, skriv. Kör hårt!Lu-kaazh said:Jag funderar på att skriva ihop något till den här tävlingen.
//Tomtens bästa vän
Förövrigt vill jag vädja till alla dem som gillar idén att sprida ordet högt och lågt. Tack! :gremdrink: