Riktigt grym bild. Även om jag jättediggar Masks och Schenströms/Masks kalenderbilder från de två föregående åren i all deras färgsprakande humorprakt så var det här en skön variation. Myckert vackert. Trudvangjul deluxe.
2001s julkalendern var den första för mig på wrnu. Därifrån minns jag dock ingenting alls, ej heller från 2002, och jag har i princip glömt allt innehåll från de två senaste också. Det äger att ha ett bra minne.
"Men är det inte tänkt att det skall finnas en lucka 1 någonstans?"
Nej, det är nytt från den förste. EU-lagstiftningen gör det omöjligt att använda godkända luckor så vi kom överens om att det var bättre att strunta i alltihop.
Skämt å sido, jag har ingen aning om vad det är för fel, men jag lyckades ordna det så nu ska lucka 1 vara fullt läsbar.
Trevlig läsning.
Jepp, helt klart en schysst kalenderbild! Ska bli spännande att se innehållet också, walium har jobbat hårt med den så jag är övertygad om att det blir en lika trevlig kalender som alltid!
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.