Nekromanti Julkalendern

Lindenius

Swashbuckler
Najs julkalender. Men är det inte tänkt att det skall finnas en lucka 1 någonstans?

//erik. undrar

Feuflux

omjonasson.se
There is no lucka.

Riktigt grym bild. Även om jag jättediggar Masks och Schenströms/Masks kalenderbilder från de två föregående åren i all deras färgsprakande humorprakt så var det här en skön variation. Myckert vackert. Trudvangjul deluxe.

2001s julkalendern var den första för mig på wrnu. Därifrån minns jag dock ingenting alls, ej heller från 2002, och jag har i princip glömt allt innehåll från de två senaste också. Det äger att ha ett bra minne. :gremlaugh:

Johan K

Gammal & dryg
Oj !
Snacka om schysst bild !!! Det måste jag ju säga. Hoppas att luckan dyker upp under dagen.. Antar bara att det blivit nån miss någonstanns.

/ Johan K, som har slut på sin lunchrast nu.

ro83rt

Swordsman
OT Bilden

Snacka om schysst bild !!!
För den som är intresserad så har Perkan, han kallar sig så, tidigare illustrerat en del för RM men också ett gäng bilder till Shadowrun 4.

Ackerfors

Alas, your rapids!
"Najs julkalender."

Japp.

"Men är det inte tänkt att det skall finnas en lucka 1 någonstans?"

Nej, det är nytt från den förste. EU-lagstiftningen gör det omöjligt att använda godkända luckor så vi kom överens om att det var bättre att strunta i alltihop. :gremwink:

Skämt å sido, jag har ingen aning om vad det är för fel, men jag lyckades ordna det så nu ska lucka 1 vara fullt läsbar.
Trevlig läsning.

Gardener

Champion
Jepp, helt klart en schysst kalenderbild! Ska bli spännande att se innehållet också, walium har jobbat hårt med den så jag är övertygad om att det blir en lika trevlig kalender som alltid!

LukeFagwalker

Veteran
om nån fortfarande inte hittat luckan är den i uppe till höger om inte era dataskärmar är upp och ner, snea, spegelvända eller konstiga.

Är rätt nob här så jag har inte sett de tidigare. ska bli spännande att följa julkalendern

Johan K

Gammal & dryg
Tack för tippset !

Det fanns ju en hel del snygga bilder där ja !
Så man får ju tackar för det länktippset !!

/ Johan K,s om inser att man nog aldrtig kommer att teckna lika snygga bilder.