Nej, tyvärr så föll min TVM-grupp sönder. Jag hann med ett ting, det med bananrepubliken i Sörmland.Johan K said:Kunde bara inte undgå att se din TVM-buff...
Är du fortfarande aktiv TVM:are? Om så är fallet så kanske vi ses på rikstinget, som av en händelse råkar var här nere i skåneland.. \o/
Aha, va´synd att det blev så!Nej, tyvärr så föll min TVM-grupp sönder. Jag hann med ett ting, det med bananrepubliken i Sörmland.
Det är en sk "hund".solvebring said:Söt... Ja, katten alltså.
Om jag inte missar något skämt här nu eller så, så okej. Sorry. Tyckte att det var en katt. Om inte annat på grund av storleken. =)Vitulv said:Det är en sk "hund".solvebring said:Söt... Ja, katten alltså.
Köpte en ny, bilderna är från i somras när hon var litensolvebring said:Om jag inte missar något skämt här nu eller så, så okej. Sorry. Tyckte att det var en katt. Om inte annat på grund av storleken. =)Vitulv said:Det är en sk "hund".solvebring said:Söt... Ja, katten alltså.
Och om det alltså inte är ett skämt av något slag... Har du skaffat ny hund? Jag minns att din förra, goa valp tyvärr blev sjuk.