Nekromanti [KÖPES] My Life with Master, Dogs In The Vineyard

solvebring

Superhero
Jag är sugen på att köpa rollspelet My Life with Master av den som möjligen har ett ex liggande.
Ju finare skick desto bättre så klart, fast så länge boken inte är trasig så spelar det ingen större roll.

Det är bara att hojta till i tråden eller att höra av sig via PM eller mail (andreas.solvebring@hotmail.com) direkt.

solvebring

Superhero
Re: [KÖPES] My Life with Master

Patrick Bateman said:
Det är lördag kväll kl 21:53. Du har exakt 42 min på dig. :gremtongue:

http://www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=118367217
Tackar, tackar, men jag har redan sett det. Fast det känns inte värt att betala det för ett begagnat, tydligen rätt nött ex när jag kan få ett nytt för nästan samma summa. Fast ändå tycker jag att det känns omständigt att beställa från staterna när jag möjligen kan få tag i ett bra begagnat ex på den här sidan Atlanten osv. Därav denna annons. Men tack ändå. :gremsmile:

solvebring

Superhero
Re: [KÖPES] My Life with Master

solvebring said:
Jag är sugen på att köpa rollspelet My Life with Master av den som möjligen har ett ex liggande.
Ju finare skick desto bättre så klart, fast så länge boken inte är trasig så spelar det ingen större roll.

Det är bara att hojta till i tråden eller att höra av sig via PM eller mail (andreas.solvebring@hotmail.com) direkt.
Är även intresserad av Dogs In The Vineyard.
Detsamma gäller för det såsom ovanstående.