solvebring
Superhero
Fick just av en över internet bekant ett paket då han rensade på vinden. Det paketet innehöll främst ett 15-20tal lösnr av Sinkadus - super kan man säga , men också ett nr av White Dwarf Magazine, och lite rollspel som DoD Expert, ett häfte på engelska med över 100 olika slags fällor till fantasyrollspel kallat: "Grimtooth's Traps T00 - a game-master aid for alla role-playing systems", och sist det som jag vill ha indentifierat först "The MEGA - Role-Playing system, Fantasy Edition"....
Alltså, Sinkadus vet jag vad det är... DoD vet jag vad det är.
Men kan någon kanske berätta mer om t.ex. "Grimtooth's Trap T00", kanske vet någon något mer än att det just är tryckt i Buffalo 1982 av förlaget Blade???
Det är allt jag vet nämligen genom att se på det.
Och vad tusan är denna stora kartonnagebok som kallar sig "The MEGA - Role-Playing system, Fantasy Edition"???
Alltså, Sinkadus vet jag vad det är... DoD vet jag vad det är.
Men kan någon kanske berätta mer om t.ex. "Grimtooth's Trap T00", kanske vet någon något mer än att det just är tryckt i Buffalo 1982 av förlaget Blade???
Det är allt jag vet nämligen genom att se på det.
Och vad tusan är denna stora kartonnagebok som kallar sig "The MEGA - Role-Playing system, Fantasy Edition"???