Nekromanti Kärlek och LÖÖVE

Quadrante

Grisbonde
Om alla skrev lika många inlägg där de inte klagade på varandra, försvarade sig fast de inte behövde eller muckade gräl. Skulle WRNU vara platsen för LÖÖVE änd undärständing !

PEACE

/översättning: Man måste släppa taget, koncentrera dig på det bra i livet, [insert aforism]

Rickard

Urverk speldesign
Om alla skrev lika många inlägg där de inte klagade på varandra, försvarade sig fast de inte behövde eller muckade gräl. Skulle WRNU vara platsen för LÖÖVE änd undärständing !
Fast är inte det här lite snedvridet? Jag menar, jag tror knappast att en majoritet har mestadels klago- och försvarsinlägg. Orkar inte kolla, men eftersom det är du som skriver det så överlåter jag bevisandet till dig. :gremsmile:

/Han som nu antar att "försvar" innebär defensivt beteende och inte klargörande av sina tankar

Lindenius

Swashbuckler
<font size="4">Vad ända in i glödheta menar du? Det var det sämsta jag har hört. Jag har aldrig varit aggressiv. Se nu, nu fick du mig att bli arg. Det var du <font size="3">som provocerade fram det. Det är ditt fel. Och inte har jag fel heller. Det är helt orimligt att jag skulle vilja eller kunna ändra på mig. Detta är trots allt ett diskussionforum och då är det tänkt att man ska stå fast i sina åsikter. <font size="2">Dessutom är det ju helt orimlig att jag skulle vilja lyssna på någon annan. Det är ju textforum och läser text som hin håle läser bibeln. Jag är doktorand i medier och kommunikation och jag kräver respekt.<font size="1">Jag kan helt enkelt konstatera att:</font size></font size></font size></font size>

//erik. tjohoo

Johan K

Gammal & dryg
Kunde inte säga det bättre själv !

Well, kunde inte säga det bättre själv. Det hade varit jäkligt trevligt om man slutade gräla om allt melaln d20 & pollitik & istället hade lite mer sansade disskutioner.

/ Johan K, som låter bli vissa trådar

Quadrante

Grisbonde
kärlekens flöden rinner din väg

>>Jag menar att kärlek är som rinnande vatten, alltid i rörelse, rent och tillfredställande.
Agressioner är en stillastående pöl där infektioner frodas och som inte gör gott >>

/ :gremwink:

Love :gremsmirk: