En preliminär lista:
Jag har ganska mycket spel liggande och borde väl egentligen sälja mer, men det här är i alla fall början. Objekt markerade med * är sådana där jag fortfarande står i valet och kvalet. Priserna är förhandlingsbara även om jag inte har lust att skänka bort spelen.
Rifts - någon slags sci-fi-spel inropat på Tradera. Min utgåva är ifrån 1992 och är inplastad av föregående ägare. Rätt bra skick, säg 100 kronor?
Talislanta - jättetjockt spel, inhandlat från Dnalor för ett par år sedan. Fjärde utgåvan. Ett komplett men traditionellt fantasyspel. Mer eller mindre oanvänt, säg 150?
Ravenstar - någon form av smaklöst sci-fi-spel ifrån 1994. Slitet och aldrig spelat. Låt oss säga 50 spänn, men jag är villig att slänga med det gratis till storkunder.
Lord of the Rings - från Decipher, i stort sett aldrig använt. Vad sägs om 150 spänn?
Warhammer RPG - utgåvan ifrån 1995. Köpt i en numera nedlagd rollspelsbutik i Lund för åtta år sedan. I gott skick. Säg 100 kronor?
Ett paket med:
Shadows over Bögenhafen, Death on the Reik, Power behind the Throne och Middenheim: City of Chaos.
Jag är inte den första ägaren, men de är i gott skick och inköpta ifrån Legend Hobbyspel för en himla massa pengar en gång i tiden. Litegrann osäker på om jag verkligen vill sälja dem. Den intresserade kan i alla fall komma med ett bud.
Deaths Dark Shadow - äventyrsmodul till Warhammer
Judge Dredd* - en kantstött kartong innehållande ett spel ifrån Games Workshop. Aldrig använt, aldrig ens läst. Jag har ingen koll på vad det kan vara värt heller.
Sedan har jag en gedigen Eon-samling som jag listar i en annan post. Det handlar i alla fall om ett Eon II Deluxe och 14-15 moduler.
Usch, jag känner mig lite som en girig krämare efter det här inlägg. Hör av er om ni är nyfikna eller har några frågor.