Nekromanti Köp rollspel -> Röda korset -> Nya Zeeland

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Tack för tipset! Ett givet köp! Flera spel jag ändå tänkt köpa... Typ Mecha RPG, Cold City, Armageddon: The Endtimes, Remember Tomorrow, Cthulhutech...

(Och ja, jag vet att Armageddon till större delen är ett riktigt skitspel. Jag har haft en fysisk bok som jag sålde iväg. Jag vill ha en PDF som referensverk...)

solvebring

Superhero
krank said:
Tack för tipset! Ett givet köp! Flera spel jag ändå tänkt köpa... Typ Mecha RPG, Cold City, Armageddon: The Endtimes, Remember Tomorrow, Cthulhutech...

(Och ja, jag vet att Armageddon till större delen är ett riktigt skitspel. Jag har haft en fysisk bok som jag sålde iväg. Jag vill ha en PDF som referensverk...)
Np! Signa upp för deras nyhetsbrev vettja. =)
Ja, det är sannerligen en najs bundle - kukigt bara att min betalning knasade, så att jag ofrivilligt köpte bundlen två gånger. Men jag har mailat dem så nu hoppas jag på att de är schyssta och kan droppa den andra transaktionen. :gremcrazy:

Genesis

Ni dés ni maître
Slöseri med pengar, egentligen, eftersom det bara fanns ett rollspel på listan som jag är intresserad av, men jag är beredd att betala 20 jänkardaler för Annalise om pengarna går till välgörenhet. Plus att det var en så bra idé att jag känner att jag vill stödja den.

Tips: Det finns ett gäng gratisplaysets till Annalise på sidan som du kan passa på att ladda ned samtidigt.

EDIT: Ha, versionen man får i nedladdningen inkluderar alla playsets, så glöm mitt tips.

Genesis

Ni dés ni maître
Jag köpte paketet och hamnade på ett gäng mailinglistor från rollspelstillverkare. Asstörigt. För att avbryta mina ofrivilliga prenumerationer måste jag logga in på RPGnow och DriveThroughRPG. Eftersom jag inte har konton där innebär det att jag först måste regga mig.

Jag skall aldrig köpa något från DriveThroughRPG igen.

solvebring

Superhero
Genesis said:
Jag köpte paketet och hamnade på ett gäng mailinglistor från rollspelstillverkare. Asstörigt. För att avbryta mina ofrivilliga prenumerationer måste jag logga in på RPGnow och DriveThroughRPG. Eftersom jag inte har konton där innebär det att jag först måste regga mig.

Jag skall aldrig köpa något från DriveThroughRPG igen.
xD