Funderar på att köpa DoD ver 6. Spelar idag Dungeons & Dragons 3rd ed. samt Rolemaster (gamla reglerna). Har dock spelat mycket Drakar och Demoner av tidigare verioner, undantaget Chronopia.
Titta på tråden "DoD6.0" längre ned på sidan eller nästa sida beroende på hur många poster du ställt in per sida, inlägget är gjort av Vanyril och handlar om DoD6 och vad som är nytt jämfört med tidigare versioner. I övrigt är min rekomendation att du köper det.
Hasse
So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Hasse on 2001-05-11 00:40.</EM></FONT></P>
Jag har köpt det, jag är helnöjd och sitter hemma och myser mest hela dagarna. Kan rekommendera det varmt. Framförallt är det mycket mera hjärta och mindre kommersiellt än ex. Eon.
[color:blue]De ödmjuka skola ärva jorden, men de brutala kommer bli härskare över universum</font color=blue>
...än att hålla med!! DoD6 är mysigt, enkelt och härligt! DEt finn egentligen ingen anldning att inte köpa det. Är du missnöjd så är det ju bara att sälja det vidare... okej det bli iofs en liten förlust, men då har du ju iaf prövat.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.