han som kallades göte
Veteran
Wish är inte en pålitlig sajt. Vet inte hur det är med temu.dom finns på både temu.com och wish.com om du söker på 'd6 bullet'
I mean, that's just like your opinion, man. Jag har beställt massor från wish, har varit hur pålitligt som helst.Wish är inte en pålitlig sajt. Vet inte hur det är med temu.
Beror på vad man lägger i ordet "pålitlig", men Wish-produkter från Kina ... om det är väldigt billigt så är det för att någon har fått lida. I detta fall slavarbete. Kanske värt att tänka på när man storhandlar från Wish.I mean, that's just like your opinion, man. Jag har beställt massor från wish, har varit hur pålitligt som helst.
För mig är även såklart den etiska biten är viktigt. Vill hitta en sida som ger mig bra grejer inom rimlig tid och bra förhållanden för alla inblandade.Sedan finns det ju frågor kring både etik och t.ex. datainsamling kring både Wish och Temo och Shein och alla de där. Men jag inser att det här bara är en tråd specifikt kring leveranspålitlighet…
De ser jädra snygga ut! Och de skulle ju passa bra i Mutant: År noll som använder sig av T6:or (dock i tre olika färger)!Nu har jag inhandlat mina patron-tärningar!
Hittade dem här på Amazon, Kommer från Lynx som vad jag kunnat se verkar vara ett legit företag som nyligen haft en kickstarter för ett par andra tärningar.
Dem kostade 350 spänn och tycker kvalitén är najs. Metalltärningar med bra tyngd.
View attachment 16590
Ska använda dem till en vilda västern hack av År Noll, så tänkte använda dem som vapentärningarDe ser jädra snygga ut! Och de skulle ju passa bra i Mutant: År noll som använder sig av T6:or (dock i tre olika färger)!
Och där de gröna är lite mystiskt självlysande!De ser jädra snygga ut! Och de skulle ju passa bra i Mutant: År noll som använder sig av T6:or (dock i tre olika färger)!
Dela gärna!Ska använda dem till en vilda västern hack av År Noll, så tänkte använda dem som vapentärningar
Är långt ifrån färdigt, men kan absolut dela de lilla jag snart har klart (Arketyper, hästar o utrustning) Siktar på att vara klar med de nästa veckaDela gärna!