Jag är också intresserad av gamla Dark Sun-grejer. Jag har en hyfsad samling (saknar 5–6 prylar bara) men Wulfrik och jag kanske kan splitta på dina grejer (om det inte visar sig att vi båda är intresserade av samma grunkor förstås).
Jag håller på och plockar på mig Dark Sun-grejer som jag ser på konvent, men inget så seriöst att jag köper på ebay eller så. Men om ni splittar och får grejer över kan jag tänka mig att vara intresserad.
Jag hittade DS första versionen och en bunt äventyr till ett ganska ok pris på Noble Knight så tråden är inte längre aktuell. DS verkar vara riktigt kul tema och för starta igång en sådan kampanj när jag tröttnat på Planescape.
Jag kan ta med dem till något konvent. Då kan vi stycka upp dem Dune Trader, Will and Ways, samt Monstrous Compedium II saknas annars är samlingen komplett
Jag kan ta med dem till något konvent. Då kan vi stycka upp dem Dune Trader, Will and Ways, samt Monstrous Compedium II saknas annars är samlingen komplett
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.