Spider Jerusalem_UBBT
Swashbuckler
Jag söker Drakar och Demoner 6 Reviderade Regelboken.
Jag är villig att betala 500kr + frakt för den.
Jag finnes i Stockholm.
Jag är villig att betala 500kr + frakt för den.
Jag finnes i Stockholm.
Skulle behöva den inom en inte allt för lång framtid.Vitulv said:Jag kan mycket väl tänka mig att sälja den, men den ligger nedpackad någonstans hemma hos morsan, och jag vet inte när jag får tillfälle att besöka henne.
Behöver du ha den nu, eller går det bra vid ett senare tillfälle?
Ah, ok. Sluta inte leta då. Nästa gång jag sticker förbi morsan, och då kollar jag med dig om du fortfarande är intresserad eller om du hittat en annan säljare.Spider Jerusalem said:Skulle behöva den inom en inte allt för lång framtid.Vitulv said:Jag kan mycket väl tänka mig att sälja den, men den ligger nedpackad någonstans hemma hos morsan, och jag vet inte när jag får tillfälle att besöka henne.
Man tackar man tackar.Vitulv said:Ah, ok. Sluta inte leta då. Nästa gång jag sticker förbi morsan, och då kollar jag med dig om du fortfarande är intresserad eller om du hittat en annan säljare.Spider Jerusalem said:Skulle behöva den inom en inte allt för lång framtid.Vitulv said:Jag kan mycket väl tänka mig att sälja den, men den ligger nedpackad någonstans hemma hos morsan, och jag vet inte när jag får tillfälle att besöka henne.
Det låter trevligt.Stövelkatten said:Jag har den (tror jag!) och jag har nog ingen större användning för den så du kan absolut få köpa den av mig.
Du kan dock inte få den tidigare än nästa vecka.
Synd, hade varit trevligt.Stövelkatten said:Sorry, den hade jag icke!