Nekromanti [Köpes] Eon - Barbarer och Människofolk

Mephil_UBBT

Veteran
Hej alla glada!

Jag och mina kamrater är intresserad att inhandla litet moduler till Eon. Modulerna vi letar efter är:

Barbarer och Människofolk
Vandöda och Nekromanti
Religioner

Helst vill vi ha böckerna i nyskick, men beggars can't be choosers antar jag.

Maila: fredrik.brinck@live.se Om du är intresserad att sälja någon av böckerna.

Mephil_UBBT

Veteran
Hej!

Vad ska du ha för Modulerna, och i vilket skick är begagnat skick? Är alla sidor med och hela?

Poseur

Swashbuckler
Alla de böcker du söker går att beställa ifrån Neogames webshop. Det borde vara tillräckligt nyskick :gremwink:

Mephil_UBBT

Veteran
Alla dem böcker jag söker är slutsålda då man kontaktar och faktiskt pratar med Neogames...

Mephil_UBBT

Veteran
Jo jag har kontaktat dem : ) Dem flesta affärerna jag kontaktat har dock listat rollspelen som i lager även fast dem inte har dem...

Legion

Warrior
Ingen har kontaktat oss kring dessa böcker, och de är definitivt inte slut. Vet inte vem du fått tag på, och pratat med som uppger sig veta saker kring vårt lager..
Gå in på webshoppen och beställ, så får du dem i vanlig ordning.
De böcker som dock är slut är Diamantäpplet och Mystik & Magi. Och de finns inte på webshoppen.

duncan_UBBT

Swordsman
Jag vet inte om det är detta som orsakat missförståndet, men på Skuggspels sida kan man inte längre beställa böckerna. Religioner finns dock fortfarande där.

Hrimfar

Veteran
Jag har ett extra exemplar av Vandöda & nekromanti. Det är inte mint, men nära på, endast aningens skavd i pärmen och utöver det knappt öppnad. Det blir så när man har dubletter...