Nekromanti [Köpes] Eon, nästan alla böcker är av intresse.

Lakrits

Veteran
Hej alla,

Nu är det så att jag äntligen bestämt mig för att inhandla mina första egna rollspelsböcker och med andra ord sluta snylta på DM.

Jag vill egentligen stödja Neogames och köpa direkt från dom, men som fattig student har jag inte råd att köpa allt därifrån. Därför tänkte jag börja köpa på mig lite begagnat och sedan komplettera med de böcker jag inte lyckats få tag på.

Spelarens och spelledarens är jag bara intresserad av om det är tredje utgåvan. Men alla andra moduler är av intresse. Jag bor i övik, så ja misstänker att det blir till att posta böckerna. Då betalar jag självklart frakten också.

Tack på förhand. =)

solvebring

Superhero
Jag vill egentligen stödja Neogames och köpa direkt från dom, men som fattig student har jag inte råd att köpa allt därifrån.
Välkommen i klubben då. :gremsmile:
Håll koll på Tradera säger jag. Det brukar gå Eon-böcker där rätt ofta för rätt så överkomliga priser.

Lakrits

Veteran
Välkommen i klubben då. :gremsmile:
Tackar och bockar! ^^

Jo, jag har koll på tradera, men just nu är det inget ute till vettigt pris som jag är intresserad av. Med frakten ligger det på samma pris som Neogames...

Eftersom jag är otålig så ville jag öka mina chanser och fiska lite här också. ^^

solvebring

Superhero
Jo, jag har koll på tradera, men just nu är det inget ute till vettigt pris som jag är intresserad av.
Häromdagen gick spelarboken och spelledarboken tillsammans för 105:-. De var i väldigt bra skick också av vad jag kunde se. Visst, man kan ha det förjävligt knapert, som sagt så har jag själv ofta det, men bättre pris än kring hundringen för ett paket grundregler tror jag kan bli svårt.

Med frakten ligger det på samma pris som Neogames...
Tja, jag är rädd att det inte finns så mycket att göra åt saken. Kan man inte få tag i någon säljare som bor nära, ja då är det bara att bita ihop och ta det där med frakten. Det är oftast oundvikligt dessvärre om man inte bor i någon storstad. Neogames har dessutom 69:- frakt vilket jag tycker är super. Att komma ned under 80-100:- i frakt är bra gjort. Mantikoras frakt ligger t.ex. på 99:-. Frakten när man skickar privat, för att till exempel skicka ett paket Eon grundregler hamnar dessutom nog på mer än så.

Mitt tips är att spara istället och köpa splitt nya böcker från Neogames. Deras priser är faktiskt väldigt bra jämfört med många andra och det där med frakten, ja det är som sagt något man måste stå ut med, hur förjävligt det än är.

Nåväl... Du letar begagnat, så jag ska naturligtvis inte stoppa dig där. Om du inte redan gjort det så annonsera på Sveroks Köp/Sälj-forum också. Förövrigt tycker jag du ska kika noga på Återförsäljare-fliken på Neogames hemsida, det finns en hel del där. Bland annat tips som Adlibris vilka antagligen är det billigaste butiksalternativet du kan hitta. De har gratis fraktalternativ dessutom.

tte

Veteran
Säljer en Eon 3 box (Spelarens, Spelledarens, Diamantäpplet, 8xT6, 2xT10, 2 formulär) i gott skick för 150kr.
Kan hämtas i centrala Stockholm eller skickas.