Purgatid Warrior Joined 12 Mar 2012 Messages 276 Location Göteborg, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Or 25 Jan 2014 #1 Som titeln antyder köper jag grundböckerna till kult, samt metropolis. Skicka ett PM om det finns intresse.
Som titeln antyder köper jag grundböckerna till kult, samt metropolis. Skicka ett PM om det finns intresse.
Ape of Wrath DOWN WE GO Joined 13 Jul 2012 Messages 1,590 Location Göteborg 25 Jan 2014 #2 Kan hända att jag har något liggande. Jag undersöker och hör av mig.
Galten Veteran Joined 10 Feb 2013 Messages 125 Location Stockholm 25 Jan 2014 #3 Har nästan alla Kult-delar ute på Tradera. Det är bara 2:a utgåvan av grundreglerna och Den svarta madonnan som jag inte har till försäljning. Har även ute kort till Kult - Samlarkortspelet också, inklusive kort från Infernoexpansionen. Galten säljer Kult och annat. // G
Har nästan alla Kult-delar ute på Tradera. Det är bara 2:a utgåvan av grundreglerna och Den svarta madonnan som jag inte har till försäljning. Har även ute kort till Kult - Samlarkortspelet också, inklusive kort från Infernoexpansionen. Galten säljer Kult och annat. // G