Nekromanti Köpes: Mutant Chronicles Kampen om Citadellet

Kodesh

Veteran
Hej

Jag är intresserad av att köpa Mutant Chronicles Kampen om Citadellet eller delar av det. Svensk eller engelsk utgåva spelar ingen roll. Det behöver inte vara komplett men jag föredrar att det är det. Jag går att nå på: Te_killen@hotmail.com
Med vänlig hälsning
Kodesh

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Det står några sådana boxar här i hyllan, är du villig att betala ofattbara priser?

Kodesh

Veteran
Haha, jag antar att du menar oöppnade lådor. Vad för ofattbara priser talar vi om?

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Det står fyra lådor i hyllan. Ett är mitt första ex, som inte var komplett när det köptes, jag har kompletterat upp det och spelar med det då och då.

Ett ex är loppisfynd, inkomplett. Jag har som halvfunderat på att stycka det och sälja delarna löst till de som har ett inkomplett och vill göra ett spelbart spel. 90% av bitarna är väl kvar, sådär ungefär.

Två ex är köpta, inventerade och ställda i hyllan. De är kompletta, och nya så när som på inventeringen. Ev att det ena har varit på bordet en gång.

Men, KoC verkar inte gå för ofattbara priser på Tradera. http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?search=kampen+om+citadellet&ended=1 Så vill man spela är det väl bara att hålla ett öga där.

Kodesh

Veteran
Hmm. Jag kan vara intresserad av ex två, beroende på vad som saknas? Ex tre och fyra är är absolut intressanta beroende på hur mycket du vill ha för dom. Jag tolkar det som att du vill ha mer än 600 kr för ett sådant ex?

Jag råkar ha följande bitar ifrån ett spel, det som väckte intresset.

Boxen
4 faktabrickor
4 hjältebrickor med ram, bauhaus saknas
Regelbok
Uppdragshäfte
9 tärningar
Citadellkorset

Kan det vara något som kompletterar ditt inkompletta ex? Om inte: Kan jag köpa ett komplett av dig för ett fattbart pris kan du absolut få bitarna rakt av.

Kodesh

Veteran
Jag har nu lyckats införskaffa en upplaga så jag har inte längre något behov av att köpa ett Mutant Chronicles. Tack för er tid.