Nekromanti Köpes: Några DoD:T rollformulär (ej dem i boxen)

Bandaren

Veteran
Köper några ynka rollformulär till DoD:T. Menar då de som är beigeaktiga och kommer i ett häfte, inte de som följer med i boxen. Är villig att betala 25:- + frakt (vanligt brev duger gott?) för några oskrivna formulär.

Mvh B

Bandaren

Veteran
Jo det går säkerligen. Känns dock inte som att jag skall köpa en hel bunt för att få tag i kanske fem stycken. Ifall någon annan själ vill ha ett helt häfte och jag köpt det menar jag. Så vänder mig till er på rollspel.nu för att se ifall någon känner att de kan undvara några formulär.

Mvh B

solvebring

Superhero
Vad ska man med bara fem stycken till? (Nyfiken)
Ska man ha för "samlingens" skull duger ju egentligen ett och ska man ha att spel med, då tror jag nog att det med tiden går åt klart mer än fem.

Bandaren

Veteran
Vill ha fem stycken för att det är allt som behövs för att spela igenom Likstorm med min grupp. Så simpelt är det! Så har någon fem stycken till övers som de kan tänka sig att sälja?

Mvh B

Bandaren

Veteran
Mina spelare är kräsna och av någon sjuk anledning så vill de ha "äkta originalformulär" annars får det vara tycker dem...

solvebring

Superhero
Bandaren said:
Mina spelare är kräsna och av någon sjuk anledning så vill de ha "äkta originalformulär" annars får det vara tycker dem...
Ja, det var verkligen ena kräsna rackare. Låter som de har en ganska så underlig inställning till rollspel också, om de anser att upplevelsen sitter i pappret.
Tyvärr har jag inga originalformulär. Jag kör alltid på utskrifter/kopior, vilket har funkat för mig i tio år utan att påverka spelet det minsta. :gremlaugh:

Skämt och sido, jag hoppas dock verkligen att du får tag i en hoper formulär så att du får spela.
... Annars tycker jag att du ska ta dina spelare i örat och förklara för dem att varken fantasi eller upplevelse sitter i formuläret. :gremwink:

Bandaren

Veteran
solvebring said:
Solverbring de är naturvetare, vad skall jag säga? Fantasin är lika ändlös som en...ände....typ... <känner att jag måste gå och lägga mig nu>

solvebring

Superhero
Jovisst, helt ovidkommande och onödigt av mig att kommentera det kanske. Har en tendens att göra just det. Fast jag kan säga att jag hört det där förut, om att formulären skulle tillföra stämning. Det kanske de gör också, mer eller mindre för vissa. Fast jag måste säga att jag blir förvånad när jag hör att folk hellre struntar i att spela än att använda kopior. Formulären är ju trots allt bara anteckningspapper för rollpersonen när allt kommer omkring.

Nu ska jag inte trasha din tråd mer. Nu vet jag precis vad du är ute efter och varför och slipper undra mera, dessutom vet jag ju nu att jag inte kan hjälpa till. Avslutningsvis tipsar jag om att höra efter på Sveroks och Riotminds forum om du nu inte redan gjort det. Hoppas du nu får tag i de där formulären så det blir spela av. Happy gaming! :gremsmile: