Nekromanti [Köpes] Obskyra slutsålda indiespel

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Jag söker efter framför allt Bliss Stage, Lacuna pt. 1 och Polaris. Jag vet att det går att få tag på ett par av dem som PDF, men jag vill ha fysiska kopior.

Nån som har?

Dimfrost

Special Circumstances
Om du inte får tag på Bliss Stage är jag rätt säker på att det ska komma ut en ny version inom inte alltför lång tid. Tror jag. Jag såg något om saken på Story Games för någon månad sedan i alla fall.

Nässe

Myrmidon
Jag har ett Bliss Stage som du kan få låna, säg ett år?

Anledningen till att du inte bara rakt av får det är att jag gillar det och vill spela det, men mina spelkamrater är inte ett dugg tända- så jag vill ha möjlighet att hitta andra spelare att köra det med...

/ Nils

Fiktionslek

Suldokar's Wake Whitehack Oktoberlandet
Jag skulle skriva och fråga explicit om de verkligen har spelen i lager först. Jag har flera gånger varit med om att Leisure games listar något som om de hade det i lager, och sedan visar det sig att det har de inte. Jag har t.ex. fortfarande inte fått korten som skulle följa med The Mountain Witch, och det är vaddå, fyra år sen nu?

Lycka till på jakten, tycker åtminstone att Bliss Stage är värt besväret att jaga rätt på ett ex. Förutom att det är ett häftigt spel är också själva boken speciell i sitt lilla pocketformat.

Hälsar

Christian

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Nässe said:
Jag har ett Bliss Stage som du kan få låna, säg ett år?
Snällt erbjudande, men jag har svårt att låna saker... Dessutom är det packråttan i mig som söker det här; jag har ju redan PDF:en och har egentligen inga superproblem att läsa på skärm, men jag vill ha boken, äga den =)

//Krank, älskar att äga