Nekromanti Köpes - Osthem till Drakar och Demoner Trudvang!

Uppenbart

Veteran
Ja, jag har kommit över det mesta jag behöver nu.Dock återstår boken Osthem. Så är det någon därute med den som kan tänkas vilja sälja den?
I sådana fall är jag ytterst intresserad att köpa den till ett skäligt pris! :gremlaugh:

Råkar någon dessutom sitta på Drakar och Demoner Expert: Magi kan jag vara en smula intresserad av en också. :gremsmile:

Cliffman

Veteran
http://www.sfbok.se/asp/artikel.asp?VolumeID=2040

Ansträng dig lite.

Osthem gick i söndags på tradera. Typ enda sättet att få tag på den är antingen tradera, att fjäska sig in (snabbt) på någon kamrat som har den och inte spelar längre, och/eller jaga på alla forums du kan hitta och begagnade spelsidor som finns.

Inte meningen att verka som ett svin (även om jag kanske gör det) men jag har själv varit ute efter Osthem ett tag så jag vet hur svårt det är. Du får nog vara redo att punga ur 550+kr åtminstone för Osthem. Och magiboken, tja, den finns ju fortfarande ny på sci-fi bokhandeln, som länkat.

Lycka till! :gremsmile:

Petard

Veteran
Tjenare!

Jag och en polare har en delad uppsättning med böcker där både Expert: magi och Osthem ingår, jag ska höra med honom om han är intresserad av att sälja! :gremsmile:

mars

Veteran
Hej,

Har ni möjligtvis modulen 'Vastermark' liggandes också? :gremsmile: