Tjenare. Vad roligt att ni gillar det.
Jag hittade faktiskt Caligulas tråd, tror jag. Jag känner igen namnet. Jag hittade faktiskt en tråd med enormt många länkar också, och det kändes som att det var väldigt populärt men också väldigt komplicerat. Jag antar att jag skrämdes bort lite av alla länkar och all "information" som verkade finnas om spelet.
Jag tänkte kolla med studiefrämjandet huruvida de kan ersätta när man köper böcker, jag har för mig att de gjort det tidigare. Jag och mina polare snackar även om att starta en Sverok grupp för vårat spelande. Så då behöver jag inte tänka på att skaffa mig spelet begagnat. (Problemet kan ju fortfarande vara att få tag på det dock.)
Hur är det, har jag med rätta skrämts bort eller är det inte lika komlplicerat som jag fick intrycket av?
Jag har egentligen redan börjat köra in dom lite på RHoD, mina spelare. De har börjat stöta på monster(Tränade kobolder (bra disciplin, max HP, weapon finesse, lvl 1 warriors) som hade en liknande symbol som den på RHoD.
Nu tänkte jag styra in Hobgoblins i de närmsta två, tre, fyra äventyren innan jag tänkte att RHoD skulle komma igång.
Spelar i Damara, förövrigt.
/ Jonis