Nekromanti [Köpes] Snösaga

mapa

Veteran
Kom igen nu! är det ingen som har ett ex av snösaga som bara samlar damm någonstans? Sälj det och tjäna en redig hacka istället!

tull

Hero
Har du annonserat på riotminds egna forum också? Tror du lättare hittar napp där.

Eksem

Champion
Men den kostade väl typ det när den kom också? Och så dålig är den inte, hade de gjort färdigt den och rensat upp bröllopsdelen hade den varit riktigt fin tror jag.

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Bröllopsdelen (akt 1 överlag) är väl det enda som är värt att spela av äventyret? Resten kan väl kasseras? Resten är ganska rälsat och oinspirerat tycker jag.

mapa

Veteran
Ja ja hur som helst, bra eller dåligt så är det ju skoj att kunna spela hela serien. Är äventyret skit är det ju bara att sno inspiration och knåpa ihop en egen variant.

Dilandau

Myrmidon
Exakt. Finns en del bra idéer och koncept där i. Problemet är bara att orka vaska fram dem.

Eksem

Champion
Bröllopsdelen är det enda som går att spela eftersom det är det enda som är färdigbeskrivet; men det är å sin sida så sönderbeskrivet att det närmar sig ohanterbart.

Rälsat har jag inga problem med, jag föredrar en klassisk rälsad kampanj; problemet är att det är så skisserat och ofärdigt. Snarast är det inte tillräckligt rälsat.

Dilandau

Myrmidon
Jag misstänker att man kan snabbspola allt efter Vretgaard rätt rejält utan att missa något.

Det jag saknar mest är mer info om kriget. Lite tips om hur man spelar guerillakrigföring och sånna saker.