Inte helt utan tvekan till att denna annons är på skämt, med tanke på formateringen och bilden, så vill jag upplysa om att jag ändrat inlägget till ett Köpes-inlägg och att jag å det bestämdaste rekommenderar dig att läsa forumets annonseringsregler.Zoth-Ya;n1338 said:[FONT=trebuchet ms, helvetica, sans-serif]J[/FONT][FONT=trebuchet ms, helvetica, sans-serif]app, jag är ute efter figurspelet Svarta korpen, alla tips och trix för att jag ska få tag på det [/FONT][FONT=trebuchet ms, helvetica, sans-serif]emottages[/FONT][FONT=trebuchet ms, helvetica, sans-serif] tacksamt.[/FONT]
Jag hör ju det ofta tycker jag, att det då ska vara så svårt att få tag på är sjukt fel.Arfert;n1361 said:Svarta korpen är ett fantastiskt litet spel. Ett av de roligaste figurspel jag provat.
Är det någon som känner den här killen, att komma in här med det här erbjudandet och sen bara försvinna, så grymt.carlmikaelb;n94412 said:Ifall du fortfarande är intresserad av Svarta Korpen så har jag orginalreglerna, samt I Västerled och scenarioboken fullt med äventyr. Dvs alla 3 böcker som kom ut. Jag vill dock inte sälja dem, men jag kan alltid kopiera dem åt dig, så får du dem som pdf.
Koolt, Open combat verkar bra, men tror att Song of blades and heroes fyller den platsen i min bokhyllaSnow;n101601 said:Coolt.
Verkar det bra? Skriv gärna en minirecension när du har tid.
Jag googlade runt häromdagen och hittade Open combat. Ett system där man bygger ett warband på 5-10 gubbar och går loss på varandra i olika scenarion. Varje gubbe blir unik och man köper själv dess stats med ett poängsystem. Verkar väldigt trevligt.
https://www.secondthunder.com/