Nekromanti Köpes Talisman

Doctor_Hell

Veteran
Jag e sugen på det gamla brädspelet talisman

Jag har sett det på tradera där det gått för allt mellan 100 - 500 kr på ett ungefär

dock orkar jag inte sitta och bjuda och övervaka auktioner och bli överbjuden i sista stund och sen har jag inte lust att betala några större summor

jag e intresserad av alla utgåvor både dom engelska och dom svenska ett krav är att spelet ska vara komplett , det ska inte fattas några detaljer och det ska inte vara för skadat

jag är villig att betala max 250 kr + frakt så slutsumman hamnar på runda slängar 300 kr beroende på skick naturligtvis över det går jag inte

så om det är nån som kan tänkas att skiljas från sitt talisman så säg till

Möller

Hubert Hortlax
Du är medveten om att Fantasy Flight Games säljer fjärde utgåvan via olika återförsäljare?

Sen finns ju tradera också. Det fina med tradera är att man kan bestämma sig för ett maxbud, och sedan strunta i att bevaka auktionen.

Iallafall, lycka till med ditt sökande!

Doctor_Hell

Veteran
yes i know men fantasy flights 4:e reviderade utgåva ligger nånstans på 500 kr iaf på dom ställena jag sett det och det tycker jag e lite i överkant för ett brädspel

jag är också medveten om att man kan lägga max bud på tradera och låta auktionen sköta sig själv

jag ville dock slippa det eftersom på tradera finns risken att bli överbjuden

så jag ville se om nån var villig att sälja det till mig för priset jag är villig att betala

Möller

Hubert Hortlax
Ah. Hoppas du inte tog illa upp av min illa behövda information då.

Nåväl, kollat in blocket?. Kanske kan vara något.