Re: Köpes: Tips till alla som byter DDM och annat.
Mitt format har ju tre kolumner Har/Att byta/Vill ha, förklara gärna hur "Have-For trade" formatet skiljer sig för jag är inte riktigt med på det.
På min site kan man filtrera på set, faction, commander, rarity, typ, storlek och man kan göra fritextsökningar på namn. Man kan filtrera på set, namn, commandrating, faction, poäng, epic-poäng och alla "bytes"-kolumnerna nämnda ovan. Om någon saknar något filter eller sorteringsmodell så är jag mer än villig att åtgärda det.
Sen måste jag även propagera lite för funktionen "Min Bytessida" på min site (man måste vara registrerad för att det ska funka). Där kan man jämföra sin Har/Att byta/Vill ha lista med någon annans som lagt in den. Den har förtillfället 2 funktioner:
1. Den jämför din "Att byta"-lista med den andra användarens "Har"-lista och visar alla miniatures som du har extra som han inte har. Och vice versa.
2. Den jämför din "Vill ha"-lista mot den andra användarens "Har"-lista och visar alla som han har som du vill ha, så att man kan ge dom det där "offer you can't refuse" som diskuterats tidigare i denna tråd. Och vice versa.
Puh! det blev en rätt komplicerad förklaring det där