Nekromanti (köpes) Trudvang - Vildhjärta

Wolfheart

Veteran
Har sökt detta uppdrag till Trudvang.
Har sätt att det går att köpa nytt men mins inte vart så nu tänkte jag se om det finns någon som vill sälja det till mig.

Går inte över ny priset på ca. 80kr
Självklart står jag för frakten.

Möller

Hubert Hortlax
Det finns två saker att tänka på när det gäller Vildhjarta:

Systemet är gamla DoD:6, inte nuvarande DoD:T. Inte så mycket ett problem, men det kan ju vara bra att veta.

Vildhjarta är något av en raritet. Visserligen finns det nog exemplar som fortfarande gömmer sig ute i butik, men ingen vet riktigt var. Det blir antagligen väldigt svårt att få tag på ett ex för 80kr. Räkna med minst det dubbla.

Lycka till i ditt sökande!

Möller

Hubert Hortlax
Wolfheart said:
Okej för jag har sätt boken för 79kr men minns bara inte vart
Det är, som jag sa, fullt möjligt. Om jag var du skulle jag sätta lite tid på att försöka spåra upp detdär exemplaret, det kan ju inte finnas så många möjliga ställen i din närhet som saluför rollspel ^^

Tradera kan också vara värt att hålla koll på. Sen 30 aug verkar tre exemplar ha gått.

Föressten, välkommen till forumet!

solvebring

Superhero
Du kan nog glömma det där med max 80:-. Det finns tyvärr praktiskt taget inte på världskartan att kunna knipa ett ex för det priset om du inte har en sjuk tur. Det skulle nog vara om någon som har det absolut inte bryr sig eller möjligen att du råkar snubbla över en bokhandel eller dylika någonstans som har ett ex ruttnandes i hyllan.

Det ser dock ut som om det går att få tag i, men inte till priset av 80:- tyvärr.
http://alphaspel.se/shop/Drakar-a-Demoner/4391-drakar-och-demoner-vildhjarta.html

Välkommen till forumet btw, och jag får lov att hålla med Möller. Tradera är nog bästa stället om du vill komma billigt undan. Det finns dock inga garantier för att det inte går dyrt eller att det för den delen kommer att trilla in några ex på en längre stund. Men håll alltid ögonen öppna. :gremwink:

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Skulle inte tro på det eftersom de sålde ut hela sitt lager tidigare så det finns väl numera på Gotland?