Nekromanti Köpes: Vampire - the Masquerade

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Jag har från ett par håll fått förfrågningar om huruvida jag skulle kunna spelleda Vampire, eller för den delen fixa fram en Masquerade-grundbok till en blivande spelledare som är sugen. (Bland annat är tanken att vid tillfälle köra över videokonferens - spännande!)

Jag ska se efter, sa jag. Och det gör jag nu.

Jag är alltså intresserad av att köpa 1 eller 2 styckna exemplar av Vampire: The Masquerade, gärna revised edition dvs den sista som kom till gamla WoD. Det finns ett ex på Tradera, men 1500:- var lite mastigt för min smak...

Så, några hjälpsamma forumiter som känner för att hjälpa till? Planen är att först hitta säljare, sedan ska vi försöka bråka loss lite pengar från Sverok (de har sagt att om vi behöver pengarna innan de får Midas att funka så kan vi säga till så lyfter de ur vår ansökan ur systemet och fixar det manuellt). Eller så lägger vi i föreningen ut ur egen ficka tills vidare.

Men, any takers?

Über

Veteran
Hej!

Jag har en samling VtM-böcker jag funderar på att sälja, det är mest revised edition. Jag vill nog inte sälja grundboken enskilt utan ger hellre ett bra pris på hela bunten, utan grundbok blir resten av böckerna rätt tråkiga att ha kvar. :gremsmile:

Är ni bara intresserade av grundboken eller kan det vara intressant med även klanböckerna, ghoulboken etc? I så fall kan jag skriva ihop en lista på vad jag har.

//Johan

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Det kan absolut vara intressant, iaf det mesta av det. Men om du kan svänga ihop ett schyrre paketpris är jag helt klart på.

Däremot är mina privata medel uttömda. Jag har just mailat Sverok med en vädjan om att de manuellt fixar vår bidragsansökan för 2008. De har tidigare sagt att de kan göra så om vi vill. Anledningen att jag säger detta är att det väl kan ta en liten stund innan pengar finnes.

Gör gärna en lista och nämn en summa, så får vi se hur det går. Intresse finns, och förhoppningsvis snart också de ekonomiska medlen.

Foggmock

Myrmidon
innan de får Midas att funka

Hahahahahahahahaaa...

*gasp*

...ahahaahahahahahhaaha....

....hahahaahaha *gasp* hahahahahahaaa...!