Nekromanti Köpte du Null State på Gothcon? Min lista försvann

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Jag gillar det här med att ha lite koll på vart mina spel hamnar, och hur mycket jag fick in. Jag har lite grova uträkningar kvar, men min fina lista som jag förde under GC försvann tyvärr...

Så, om du köpte Null State under GothCon vore jag jätteglad om du kunde skriva en snabb rad här eller via PM (eller via mail till krank23@gmail.com) där du nämner vad du köpte (Null State och/eller Evolutionens Barn) och gärna hur mycket du lade. Det senare förstår jag är en känslig fråga, men jag är ju glad att nån köpte något alls och är mest ute efter det här för statistikens skull - jag gillar att kunna se hur mycket folk lagt på i medel, hur många till jag behöver köpa för att gå runt etc.

Vill du dessutom nämna vilket nummer ditt NS hade så blir jag extra glad =)

Möller

Hubert Hortlax
Jag sålde ett ex EB och ett NS för sammanlagt 160 kronor. Tror de skrev upp sig som Andy. Inte forumiter, hur som helst.

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Mitt Null State har nummer 16, och jag tror att jag betalade 120 kr plus så många enkronor jag hade på mig.

/tobias

Ögat

Hero
Jag köpte NS nummer 7 och pyntade en jämn hundring. Fast till Arvid, för det var jävligt oklart hur själva köp-och-säljet gick till där inne, och jag ville inte lämna pengar på disken.

Såhär en knapp vecka efteråt vill jag påstå att det levde upp till hajpen.

krank

Har rekonstruerat 10 av 15 hittills. Vill gärna veta vad det var för nummer på de som gick till krille, xhakhal, wilper och xDanielx. Jag vet vad Wilper och Xhakhal betalade, höftade på Krille och har inte en blek om xDanielx.

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
krank said:
Jag gillar det här med att ha lite koll på vart mina spel hamnar, och hur mycket jag fick in. Jag har lite grova uträkningar kvar, men min fina lista som jag förde under GC försvann tyvärr...

Så, om du köpte Null State under GothCon vore jag jätteglad om du kunde skriva en snabb rad här eller via PM (eller via mail till krank23@gmail.com) där du nämner vad du köpte (Null State och/eller Evolutionens Barn) och gärna hur mycket du lade. Det senare förstår jag är en känslig fråga, men jag är ju glad att nån köpte något alls och är mest ute efter det här för statistikens skull - jag gillar att kunna se hur mycket folk lagt på i medel, hur många till jag behöver köpa för att gå runt etc.

Vill du dessutom nämna vilket nummer ditt NS hade så blir jag extra glad =)
Är min #1 eller börjar räkningen på GothCon ex? Nyfiken och inte särskilt prestigelös.

krank

Vitulv said:
Är min #1 eller börjar räkningen på GothCon ex? Nyfiken och inte särskilt prestigelös.
U ARE NUMBER 1!

Om du tar med dig NS nångång då vi ses ska du ha en kråka och ett nummer i boken.

krank

Re: Null State #13 bor hos mig (NT)

Råkar du minnas vad du gav också? Eller vill du vara hemlig?

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Så lite som möjligt, ju (NT)

NT = Nästan ingen Text <div>
</div> <div>Jag trodde vi hade fastslagit att jag är <s>lat</s> bekväm och <s>snål</s> ekonomisk. Varför betala extra för något innan jag vet om jag gillar’t? :gremwink: </div>

omgbambi

Veteran
Re: Så lite som möjligt, ju (NT)

Jag köpte ett tillsammans med min roomie Niklas för 60-70 spänn någonting har jag för mig

krank

Krille said:
#4 för 150 kronor.
Säger du det, så... Jag hade för mig att det var drygt 170 (nåt om "två spänn sidan"), men mitt minne är inget att lita på. =)

krank

Uppdatering: Saknar info om två köpare. Har koll på:

Robert Jonsson (15)

Gnomvid (5)

"Andy"? (?)

Gurgeh (16)

Olav (7)

Xhakhal (3)

Krille (4)

Wilper (?)

"Bossen" (?)