Nekromanti Kamor?

Kanturi

Swordsman
Jag har ett litet problem bara: jag hittar ingen info om Kamor i varken Geogrfica Mundana eller Fjärran riken. Letar jag bara dåligt eller finns det ingen info???

//Kanturi som gärna vill veta

Blasphemy

Swashbuckler
Det finns ingen direkt information av Kamor i vare sig Geografica Mundana eller Fjärran riken (även om området nämns).
Kamor är inget egenteligt rike utan mer en vildmark där de kamorianska stammarna bord. Det finns information om stammarna och Kamor i Barbarer & Människofolk.

Kanturi

Swordsman
Mm, det kanske det finns... jag har just skapat en Kamorian som är i Gråvargensstam... han é KANNIBAL! :gremsmile:

DeathJester

Veteran
Re: Kamor? [lite OT]

Ja men kolla i hans bok då, för f*n.

Jag vet att forumen delvis är till för att man skall kunna få hjälp, men du kan väl åtminstone försöka ta reda på svaret själv innan du frågar här på forumet?

Kanturi

Swordsman
Re: Kamor? [lite OT]

inte såna fula ord mr. luffarwallaby eller vad du nu heter!
Jag har kollat i hans bok och det står lite intressant info där men inte på samma sätt som det står i Geografica Mundana! :gremmad:

//KAnturi som är förbannad!

Ackerfors

Alas, your rapids!
Äsch, chill...

Ingen mening med att bli upprörda någon av er. Dessutom vore det fantastiskt ifall ni kunde vara lite trevliga mot varandra, för det är inte så roligt att läsa otrevligheter.

Tack på förhand!

MongoMan

Swordsman
Re: Kamor? [total OT]

Men det förstår du väl att man blir lite trött på 3 trådstarter om dagen med mer eller mindre meningslöst innehåll?
Och om "fan" är ett sånt fult ord så att du blir Förbannad, så (Förlåt Hjalle) lever du i en värld av Rosafluff.

/Mori - Är irriterad.

lijat

Swordsman

Det är väll bra att det startas lite trådar här det brukar vara relativt dött alderles för ofta?

Lijat - gillar att folk startar trådar.

Kanturi

Swordsman

Fan är inte så himla fult, men det är inte trevligt. Jag undrar en sak oxå: vad är Rosafluff? Din(?) hårfärg eller?

ripperdoc

Myrmidon
Tråden låses

Denna tråd låstes för att flera av trådens deltagare uppenbarligen ignorerade tidigare tillsägelse från moderator och fortsatte att bråka eller hobbymoderera. Vill ni ta upp ämnet igen, starta en ny tråd, men starta bara nya trådar om frågan inte redan besvarats tidigare på forumet eller i FAQ.

/RipperDoc - moderator