<I>Åren går och jag tror inte det är så värst bra att vänta så länge med nya moduler.</I>
Det är definitivt inte nedlagt, men helt klart på lågvarv.
Faktor #1: Distributören gick i kånken några månader efter att spelet var utgivet, och inget ordentligt nytt alternativ har dykt upp på marknaden.
Faktor #2: Familjen Blixt gick plötsligt från vuxet par till tvåbarnsfamilj på kortast möjliga tid (ok, tvillingar hade väl fixat det ännu snabbare) och döttrarna tar f.n. 99% av hr Blixts tillgängliga tid. Vi kan nog inte räkna med honom förrän den yngsta åtminstone har nått dagisålder.
Den ena faktorn bidrar till den andra; Gillbringarna (som inte har barn) satsar på att distribuera Western själva, men det funkar främst i Stockholmstrakten där de kan göra det "till fots" (jag ser det på Handbok Anthology också; den säljer överlägset bättre i Sthlm än i andra delar av landet) och för Blixt skulle det vara mer jobb/tid än det är värt.
Så Gondica får vackert lov att klara sig på nätsupport tills vidare. En tanke jag haft cirkulerande är om man inte kunde göra en mer "solid" satsning på det, med webmaterialet som ordentligt layoutade pdf:er o dyl, men det blir i så fall Gillbringarna man får puffa på om det.
--
Åke