Nekromanti Kan DU spela Cthulhu?

Storuggla

Champion
Jupp, efter ett magert resultat (8 pers) som provspelade på den förra auditionen i Gubbängen så gör nu Teater Tentakel ett nytt försök:

Ett Stycke Flyer said:
Teater Tentakel ger: En Shoggoth på Taket (A shoggoth on the roof) Audition! Världspremiär av skräckmusikalparodin inspirerad av H.P. Lovecrafts verk. Ons. 25:e maj kl. 19.00, Agnegatan 45, T-bana Rådhuset, Kungsholmen. Medtag valfri sång (noter behövs ej) och ett stort leende! Vi är snälla. INFO: 070-4523722, ALT: 073-5736015
Jag har nu skrivit av flyern rakt av, så nu vet ni lika mycket som jag. Eller nja, jag vet vem som ligger bakom det hela, men ändå. Mobilnumren ansåg jag kunnas läggas upp eftersom de finns på flyers som sprids över stan redan ändå.
Kom igen, gå dit och pröva! Vem vet, ni kanske får spela en Deep One, Cthulhu himself, Old Man Marsh eller professor Armitage? :gremlaugh:

Storuggla, there will be no tapdancing

Foggmock

Myrmidon
Fan, ska man kunna sjunga också... annars hade det kanske varit intressant :p

Foggmock - är redan grön

Ymir

Liten kantbaron
Jag hade ställt upp om det inte vore för att jag bor väldigt många mil bort. Titta på min avarar, jag polar ju redan med Nyarlathotep. Synd, det verkar ju vara värsta 'Something Positive'-grejen...

- Ymir, vill också delta i bisarra teateruppsättningar

Storuggla

Champion
"Fan, ska man kunna sjunga också... annars hade det kanske varit intressant :p"

Det finns dansroller också. Och statister. Som inte behöver sjunga.
Men de rollerna får man nog lätt.

Storuggla, Rene!

Johan K

Gammal & dryg
Irp, synd bara att man är lvl 179,5 secnskräckperson..
Ananrs så vore det jävligt coolt att spela Chuthulu elelr nått anant monster.. :gremgrin: