Nekromanti Kan man desertera?

Azagthoth

Myrmidon
Re: Angående egen titel:

och dessutom så måste man vara rätt mogen och harmonisk om man har hängt kvar på forumet tillräckligt länge för 4000 (eller nåt) inlägg.

Inte nödvändigtvis. I perioder är det vissa personer som postar enorma mängder inlägg, där många är så kallade NT- eller OT-inlägg. Det borde finnas en funktion som gjorde att dessa inte räknades, men det innebär på tok för mycket arbete för oss stackars redaktörer och moderatorer. Hur som helst så behöver 4000 inlägg inte vara ett tecken på mognad eller harmonisk personlighet.

/Azagthoth

Gardener

Champion
Ett svar utan svar

Om det var spelledare som var den högsta titel så har vi naturligtvis ändrat det nu, annars skulle det vara för uppenbart. Å andra sidan kanske jag bara skriver det här för att kunna ha kvar den rangen, eller kanske för att vi ska kunna lägga till den som högsta titel.

Man kan aldrig så noga veta.

Om man inte är med i redaktionen vill säga. =]

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu

Nightowl

Champion
Re: Tur att inget sånt missförstånd gjorts!

Jag trodde inte så var fallet heller - försökte bara vara vitsig (och någe vaaaansinnigt off-topic) som vanligt!

Och efter att ha slitit i kök själv inser man att det där med barflickor är överskattat ur glamoursynpunkt. :-/

Nightowl, undrar som det finns barpojkar? Eller barugglor - visst finns det barlejon?

"No point selling out in the roleplaying industry. I mean there's no money."
Johnny Nexus

Punger

Hero
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
En sak bara

Borde det inte vara så att det inte finns någon högsta rang? Jag menar då har man ju tillslut inget att kämpa för om det skulle finnas en topp. Eller det är klart man kanske belönas med en peronlig och den är ju det hösta ju för den personen. Då är man ju kanske nöjd med det. Satan också, mina teroier sprack igen.

Men tack ändå för att ni håller oss i schack och bibehåller spänningen!/images/icons/smile.gif

Punger for President!
<A HREF="http://www.punger.cjb.net" target="_new">http://www.punger.cjb.net</A>

Sodivra

Champion
Eh öh.. ja..

Alla som har många inlägg är snälla!/images/icons/wink.gif Jo men det är ju så!

/Coolhet kommer från harmoni..
Och jag är cool! /images/icons/cool.gif
Var harmoniskaaaa..

Sodivra

Champion
Galen hattmakare?

Han är ju så cooool!
(Men inte harmonisk.. Hmm jag har upptäckt ett allvarligt fel i min signatur.. Jag får ändra den lite..)

/Coolhet kommer från harmoni..
Var harmoniskaaaa..

Punger

Hero
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Aha

Då kan man ju ha "Grisodlare Mark II". Kanske lite väl Fallout inspirerat men då kan ju hela karusellen börja om igen på nytt/images/icons/wink.gif. Men det här är ju ett rollspelsforum där dom borde ha mer fantasi så det är nog inte så heller.

Vi får väl helt enkelt vänta och se... det är ju ändå lite kul med spänningen detta medför.

Punger for President!
<A HREF="http://www.punger.cjb.net" target="_new">http://www.punger.cjb.net</A>

Vavva

Swordsman

"Jag trodde inte så var fallet heller - försökte bara vara vitsig (och någe vaaaansinnigt off-topic) som vanligt!"

Fattade det /images/icons/smile.gif Därför jag hakade på

"Och efter att ha slitit i kök själv inser man att det där med barflickor är överskattat ur glamoursynpunkt. :-/ "

det har väl aldrig setts som glamouröst att vara braflicka? Det är väl att bringa bruk av deras nattligare tjänster som setts som glamouröst.

Och du..... barpojkar finns, och de blir ofta hejdlöst sexuellt tarckasserade (på ett vänskapligt vis). Varför? Tja, tjejer har helt enkelt ingen skam i kroppen /images/icons/laugh.gif

Vavva - som fortfarande har sitt gamla snörlivstycke inslängt i garberoben nånstans

"I am the princess in this, I belong in a fantasy world"
Lacuna Coil To myself I Turned

G

Guest

Guest
DC/Carroll

Vilken hattmakare pratar vi om egentligen? En viss Jarvis Tetch eller en viss... Galne Hattmakaren (från Alice i Underlandet). Eller kanske något trevligt original i den så kallade verkliga världen? Eller ngt fjärde? De båda fiktiva gestalter jag först kom att tänka på stämmer ju hur som helst båda utmärkt in på beskrivningen. (Fast ingen är ju förstås lika cool som jag,
den fruktade Pingvinen
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p>Han är ju så cooool!
(Men inte harmonisk..<p><hr></blockquote><p>

"Go, my lord. Your Puck will stay,
the last hobgoblin of a dreary world."
R. Goodfellow

G

Guest

Guest
Öhh...

Varför stod det inte att jag gjort inlägget ovan? Varför kunde jag inte redigera (skulle ju vara frågetecken i rubriken)?
Skumt, tycker
Martin Hellberg Olsson/Oswald Chesterfield Cobblepot

"Go, my lord. Your Puck will stay,
the last hobgoblin of a dreary world."
R. Goodfellow

Riddaren

Swashbuckler
Re: Öhh...

Fråga inte mig, men jag misstänker att det har med att inte ditt "nick" finns i avsändarfältet...

Riddaren

Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie

hatten

Swashbuckler
Re: DC/Carroll

Ooo den galna hattmakare jag skämtar om ogillar flygande däggdjur och mäniskor som är klädda som en han kan kontrollera folks sinnen och känslor och är klart galen..

Livet är en gåta utan enkla svar.

hatten

Swashbuckler

Nä jag pratar om den galnehattmakeren som brukar få stryk av en snubbe som gillar fladdermöss.

Livet är en gåta utan enkla svar.

Sodivra

Champion

Ehhhhm? Snackar vi om någon i Batman här?
För det är ju han i underlandet som gäller! För fan!

/RIKTIG Coolhet kommer från harmoni..
Var harmoniskaaaa..

Nightowl

Champion

"det har väl aldrig setts som glamouröst att vara braflicka?"

Nej, det är de _dåliga_ flickorna som omges av viss glamour. ;-) Seriöst, "glamouröst" är kanske fel ord. Romantiskt? Jag har torskat dit på morsans bodice rippers för ofta ("Ho, lusty tavern wench, bring us a flagon of ale, gazooks!" osv.).

"Det är väl att bringa bruk av deras nattligare tjänster som setts som glamouröst."

Njae, de glamorösa grabbarna nöjer sig nog inte med barflickor. :)

"Och du..... barpojkar finns, och de blir ofta hejdlöst sexuellt tarckasserade (på ett vänskapligt vis). Varför? Tja, tjejer har helt enkelt ingen skam i kroppen."

Jag har tendrat bar (heter det så?) vid högskolan, och blev alldeles för lite "trakasserad" ;-) Att tjejer stoppar skammen i handväskan när de går på lokal är väl allom bekant... Fast en bartender (om vi nu är inne på romantiken, inte realismen) är väl knappast en sexsymbol.

Nightowl, homme fatale, som undrar när de stänger den här tråden?

"No point selling out in the roleplaying industry. I mean there's no money."
Johnny Nexus