Tomatalven
Hero
...utan att sudda, mellan spelsessioner? Det är en vinylmatta från chessex, jag har ritat med vattenlöslig tusch.
Om man gör det så är risken att det inte går att sudda bort ordentligt sen. Jag skulle tycka det var värt mödan att ta några mobilbilder på hur saker och ting seg ut, sudda, och sedan återskapa nästa gång om jag slapp bli ledsen över min fläckade battlemat.Tomatalven said:...utan att sudda, mellan spelsessioner? Det är en vinylmatta från chessex, jag har ritat med vattenlöslig tusch.
så gjorde jag! Jag var skitirriterad över att inte hitta någon vattenlöslig penna på närliggande affärer idag (mattans premiär var ikväll), sen testade jag att rita och torka bort med tuschkritor för barn som skräpade hemma, funkar utmärkt. Men som ni sägrr, ska nog inte riskera att paja mattan.DeBracy said:Om man gör det så är risken att det inte går att sudda bort ordentligt sen. Jag skulle tycka det var värt mödan att ta några mobilbilder på hur saker och ting seg ut, sudda, och sedan återskapa nästa gång om jag slapp bli ledsen över min fläckade battlemat.Tomatalven said:...utan att sudda, mellan spelsessioner? Det är en vinylmatta från chessex, jag har ritat med vattenlöslig tusch.