En sak är säker, det blir definitivt pig-faced orcs!Arfert said:Jag körde ju med miniatyrer 1978, fast det inte fanns " stöd" för det. På en hemmagjord battlemap. Det förbättrade inlevelsen. Så jag gillar. Det är oldschool.
Bäst.Vitulv said:En sak är säker, det blir definitivt pig-faced orcs!Arfert said:Jag körde ju med miniatyrer 1978, fast det inte fanns " stöd" för det. På en hemmagjord battlemap. Det förbättrade inlevelsen. Så jag gillar. Det är oldschool.
Pig-faced orcs?Vitulv said:En sak är säker, det blir definitivt pig-faced orcs!
Ja, verkligen. Över huvud taget har Otherworld väldigt fina old school-miniatyrer. Kolla några smakprov:Arfert said:Bäst.Vitulv said:En sak är säker, det blir definitivt pig-faced orcs!Arfert said:Jag körde ju med miniatyrer 1978, fast det inte fanns " stöd" för det. På en hemmagjord battlemap. Det förbättrade inlevelsen. Så jag gillar. Det är oldschool.
Jag kan kanske skriva ihop något, om du vill.Arfert said:Borde kanske skriva ett kort appendix om figurer. Kartor görs ju gärna på rutat papper.
Har också köpt på mej en del Otherworld-miniatyrer, de är underbara. Synd att de inte tillverkar några bra rollpersoner, men du kanske har något tips på andra tillverkare?Vitulv said:Ja, verkligen. Över huvud taget har Otherworld väldigt fina old school-miniatyrer.
+1Vitulv said:Jag tycker att du borde inleda ett samarbete med dem.
Dom har väl nått sånt samarbete med Goblinoid games, där dom ska/har släppa boxar med gubbs i, bara byt ut namnet så....Arfert said:Jag funderar på det, ett samarbete.. om inte annat fixa en liten agentur om Fantasy! blir tillräckligt populärt. Och om de är intresserade och är lätta att samarbeta med... osv. Det får inte bli för dyrt.