Nekromanti Kan ni uppdatera länkar?

neowyn

Swordsman
Hej!
Kan någon av er moderatorer fixa sammarbetssidan på western sidan. Den är nedlagd sedan länge enligt väl insatta personer och det är störande när det inte stämmer.
Jag har inte varit inne på western som mycket men började bli nyfiken, det logiska då var att gå in på en rekomenderas sida....
Försökte flera gånger men kom inte in....
Så snälla, kan ni inte kolla över länkarna

Dimfrost

Special Circumstances
Jag vet inte om Western 1872 finns kvar men är död på grund av serverflytten (det ska ju vara en undersida till Rollspel.nu på western.rollspel.nu) eller bara är borta, men jag har tagit bort länken nu i alla fall.

/Dimfrost

PVC

Veteran
Håller faktiskt med lite granna. De flesta länkarna skulle behöva gås igenom. De flesta i länkregistret som man kan nå från rollspel.nus startsida fungerar inte. Från det jag kan läsa av felmeddelandena hanteras länkarna internt med någon form av jump-funktion(cgi-bin) som inte fungerar. Lite synd faktiskt.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Om samarbetssidor

"fixa sammarbetssidan på western sidan"

Samarbetssidorna försvann i någon av alla krascher Rollspel.nu råkat ut för. Vid den tidpunkten var samarbetssidorna inte särskilt aktiva och något större samarbete mellan sidorna och Rollspel.nu var det inte tal om heller. Om jag hinner så ska jag se över vår webbplats och städa undan lite länkar till samarbetssidorna eftersom de flesta är inaktuella eller offline.

ripperdoc

Myrmidon
NoGo

NoGo är som alltid alive-n-kicking, men länken har varit fel på WRNU sedan urminnes tider. Adressen är nogo.se :gremwink:

seinet

Swashbuckler
På tal om länkar... finns den någon punkt i Att-Göra-listan som går ut på att rensa bland länkarkivet? Ta bort sidor som inte finns längre, sidor som inte uppdaterats på X antal månader etc...?

/Seinet Wintermute - Vill äta en macka till