Nekromanti Kan vi ta bort småpraten nu?

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Det skrivs väl inte ens ett meddelande per dag där i snitt? Dags att ta bort den och döpa om IRC-fliken till Småpraten, kanske?

God45

#PrayersForBahakan
Eller så kan vi sätta den så att den alltid är högst upp på sidan som den var från början på det här forumet. Så att den alltid är framme och folk använder den. Men det har jag sagt i ett år nu så det händer nog inte.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Överlag kommer inga förändringar ske på sidan förens vi bytter platform.

//Teknikgruppen.

anth

Vetefan
God45;n67982 said:
Eller så kan vi sätta den så att den alltid är högst upp på sidan som den var från början på det här forumet. Så att den alltid är framme och folk använder den. Men det har jag sagt i ett år nu så det händer nog inte.
Från början låg den högst upp, men ingen vill ha den högst upp så den flyttades till en egen sida.
Att då lägga tillbaka den högst upp är ett steg tillbaka och kommer precis som du säger inte att hända.

Antingen ska småpraten ligga i högerkolumnen eller så ska den ligga på en egen sida.

God45

#PrayersForBahakan
anth;n67984 said:
Från början låg den högst upp, men ingen vill ha den högst upp så den flyttades till en egen sida.
Att då lägga tillbaka den högst upp är ett steg tillbaka och kommer precis som du säger inte att hända.

Antingen ska småpraten ligga i högerkolumnen eller så ska den ligga på en egen sida.
"Ingen". När den låg högst upp användes den flitigt. När den flyttades bakom en flik dog den.

chrull

Stockholm Kartell
God45;n67987 said:
"Ingen". När den låg högst upp användes den flitigt. När den flyttades bakom en flik dog den.
Nä. Den dog när den slutade funka och när folk gick över till IRC. Den var högst levande när den var på egen flik.

Arfert

Facit
Eftersom man inte ser småpraten samtidigt som vanliga forumet använder jag det ytterst sällan. Det gäller IRC också. Det funkade bra på gamla forumet. Om det inte är så kan man skita i det, även IRC-versionen.

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Übereil;n78899 said:
För övrigt så tror jag, som så många andra, att det överlägset största problemet med forumsklimatet är avsaknaden av en aktiv chat.
Citatet taget från en annan tråd, men jag ville bara säga att chatten som finns faktiskt är väldigt aktiv :)

anth

Vetefan
Björn Wärmedal;n78903 said:
Citatet taget från en annan tråd, men jag ville bara säga att chatten som finns faktiskt är väldigt aktiv :)
Vi kanske ska lägga till att den är som mest aktiv vardagar mellan 08-17... :)

Hellzon

Långsamma Vargen
anth;n78972 said:
Vi kanske ska lägga till att den är som mest aktiv vardagar mellan 08-17... :)
...och stendör när en viss spelgrupp spelar rollspel. ;)

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Hellzon;n79194 said:
...och stendör när en viss spelgrupp spelar rollspel. ;)
Det brukade stämma rätt bra med småpraten också :) Repetikon, Hobocon och på senare tid Grottröj har varit bra på att ta stammisarna från vrålet.