Björn Wärmedal
Björning Wheel
Det skrivs väl inte ens ett meddelande per dag där i snitt? Dags att ta bort den och döpa om IRC-fliken till Småpraten, kanske?
Från början låg den högst upp, men ingen vill ha den högst upp så den flyttades till en egen sida.God45;n67982 said:Eller så kan vi sätta den så att den alltid är högst upp på sidan som den var från början på det här forumet. Så att den alltid är framme och folk använder den. Men det har jag sagt i ett år nu så det händer nog inte.
"Ingen". När den låg högst upp användes den flitigt. När den flyttades bakom en flik dog den.anth;n67984 said:Från början låg den högst upp, men ingen vill ha den högst upp så den flyttades till en egen sida.
Att då lägga tillbaka den högst upp är ett steg tillbaka och kommer precis som du säger inte att hända.
Antingen ska småpraten ligga i högerkolumnen eller så ska den ligga på en egen sida.
Nä. Den dog när den slutade funka och när folk gick över till IRC. Den var högst levande när den var på egen flik.God45;n67987 said:"Ingen". När den låg högst upp användes den flitigt. När den flyttades bakom en flik dog den.
Citatet taget från en annan tråd, men jag ville bara säga att chatten som finns faktiskt är väldigt aktivÜbereil;n78899 said:För övrigt så tror jag, som så många andra, att det överlägset största problemet med forumsklimatet är avsaknaden av en aktiv chat.
Vi kanske ska lägga till att den är som mest aktiv vardagar mellan 08-17...Björn Wärmedal;n78903 said:Citatet taget från en annan tråd, men jag ville bara säga att chatten som finns faktiskt är väldigt aktiv
...och stendör när en viss spelgrupp spelar rollspel.anth;n78972 said:Vi kanske ska lägga till att den är som mest aktiv vardagar mellan 08-17...
Det brukade stämma rätt bra med småpraten också Repetikon, Hobocon och på senare tid Grottröj har varit bra på att ta stammisarna från vrålet.Hellzon;n79194 said:...och stendör när en viss spelgrupp spelar rollspel.
Jag är helt för det här.Björn Wärmedal;n67985 said:ELLER SÅ TAR VI BORT FORUMET OCH HAR BARA EN SMÅPRAT!!!