Nekromanti Kandras stadskarta

Rickard

Urverk speldesign
Tjena!

Jag har fört spelarna till Kandra och spelat några äventyr i den stan och kom på att det skulle vara kul att ha en karta över staden.

Jag har boken men jag kommer ihåg att det fanns en <EM>stor</EM> karta till den. Undrar bara om nån har lust att skicka över den till mig. Finns det nån mindre duger den också.

/[color:green]Han</font color=green> som bl.a tänkte använda kartan till att beskriva jakter igenom staden

Krilloan tycker jag iofs är en ganska schysst stad också.....Det vill jag inte förneka!

Caen/ Även Sunelf Wizard vid namn Tevanu i D&D.

Anders

Hero
Jag kan dra två A3-kopior, det täcker hela kartan. Scanna den orkar jag inte. Hur bra kopiorna blir vet jag inte, men det borde väl bli hyfsat iaf. Maila mig din adress så kan jag skicka den imorgon.

DunkLspiel

Veteran
Re: Enhörningshornet

Hallå där! Sådär pratar man inte om Enhörningshornet. Tvätta genast av tangentbordet med bensin!

'Beter man sig dumt får man respekt'

Weatherman

Hero

Kartan är väl identisk (förutom färglull-lullet) med Kandrakartan?

weatherman - lycklig ägare av Kandra

------------------
pungen faller aldrig långt från den spetälske.

Weatherman

Hero

Vi skrev inlägg i samma stund Fungus! Det MÅSTE vara ett tecken...

weatherman - gillar Enhörnigshornet skarpt

------------------
pungen faller aldrig långt från den spetälske.

solvebring

Superhero
Tjenare! Det är så att jag gjort en egen värld, och den- vad ska man säga, stora huvudstaden där det mesta utspelar sig behöver jag en karta till. Kandra-kartan lär väl ska vara rätt bra och passande, skulle du kunne maila mig en kopia tror du? julgransjuice_666@hotmail.com