Nekromanti Kapten Kirks njursten

Saxifrage

Hero
William Shatner säljer sin nyligen avlägsnade njursten till förmån för välgörenhet.

Länk: Artikel i DN .

Något att betala för? Kanske kan man snart ropa hem Spocks blindtarm också? Eller McCoys visdomstand?

MrG

Swashbuckler
Den där Shattner är verkligen en härligt tokig typ, roligaste tycker jag är Henry Rollins berättelser om honom och framförallt hans Shattner imitation som får mig att backsna av skratt ännu när man ser honom.

Men Shattner brukar framstå som mysigt galen människa som vågar bjuda på sig själv.

Hellzon

Långsamma Vargen
Years ago, on a late-night talk show, [William] Shatner told a story about taking his kids trick-or-treating. Naturally, he dressed in costume, donning not one but two Kirk masks.

"They'd open the door, and there I was," Shatner said. "I'd take off the first mask, and it was Captain Kirk! And I'd take off the second mask -- and it was Captain Kirk!"

Somewhere within this joke lies the meaning of Shatner.
--Washington Post, 4/9/2001
/Hellzon - citerar

ostro

Veteran
Jag hörde en grej om William Shattner på The Johan Wanloo Show så jag är inte det minsta förvånad. Han är komplett galen. Men jag gillarn.

Här kan du ladda ner avsnittet med bl a. William Shattner. Ganska segt att tanka men värt enligt mig.

- ostro

Saxifrage

Hero
Skön snubbe den där Shatner... man undrar om han sitter hemma och kollar TV i Star Trek-uniform också? Ropar "beam me upp Scotty!" när han åker hiss? Eller skriker "Warp 9!" när han kör ut på motorvägen?

Eller också har jag sett "Galaxy Quest" för många gånger... :gremwink:

Jambu

Swordsman
Hm... Intressant. Jag kanske borde sälja mina nagelklippningar för att finansiera min mästarplan, sen när jag regerar över världen så kan de lyckliga köparna sälja dem för dubbla, kanske trippla, priset.

Johan K

Gammal & dryg
Humm, alltså...
Jag kan för min liv inte förstå att man pungar ut ed så mycket pengar för lite njursten. All ära åt ändamålet, men ändå... Lite mysko tycker jag allt att det är.