Ser bekant ut.![]()
Fint! Kommer ni att färglägga den också?
Eller hur? Kopparhavet ligger där det alltid har legat. Typ, iaf.![]()
Kommer de olika alternativen finnas tillgängliga i någon bra högupplöslig variant?
Har seriösa funderingar på att se om inte skrivaren på jobbet kan fixa i A1 format.
Jao. Med Krilloan bland annat på kartan. Kommer det att fylla samma funktion som förr?
Krilloan är Kopparhavets självklara mittpunkt och har nog en mer central roll numera.
Cool. Gäller fortfarande Ereb Altorprojektets tiodubbla befolkningen-regel i Kopparhavets Kapare?
Vi har lite grovt funderat på befolkningsmängd och demografi men Athos är inte en sådan värld och Kopparhavets hjältar är inte ett sådant spel. Det finns en inre spelvärldslogik men vi snackar inte invånarantal odyl.
Det sagt så är just Krilloan gigantiskt! Under vårt besök insåg RP att det var zepelond som gällde om de skulle kunna ta sig runt!
Mitt öga skådar ett mått av längd nere i hörnet!
Detta är något jag saknat och funderat lite på. Reglerna för resor är ju bra i mitt tycke, men har saknat en referens.
Återstår en fråga dock, vilken av världens alla Legua är det som avses?
Hm. Har Trakoien trykts in där av gudarna efter någon konflux eller är det en alternativ värld, där Fokalerslätten, Lasemos, etc alltid legat på fastlandet?