Nekromanti KARTELLJAMMER

Owlbearpig

Bäst i Sverige på rollspel
Jag har förträngt det mesta men jag kommer ihåg hur de två ödlelegoknektinnorna Tezli och Briarda skrek till varandra över barrikaderna:
Tezli: Varför kunde vi inte bara ha förhandlat?
Briarda: Vi förhandlade och ni förlorade!
Detta måste ha demoraliserat Tezli som strax därefter träffades av ett välriktat blasterskott i huvudet.

Sedan kommer jag ihåg att konversationen med Olraz den oändlige var mycket längre än Anth beskriver den. Alltså, han får ju med det som hade någon betydelse men Tunguska Slim avbröt hela tiden genom att säga saker som kändes hämtade från en slumptabell med repliker för drogade personer (Anteckning till mig själv: Skriv en sådan). Till exempel drog han fram olika fynd från bunkern och sade: "Ursäkta min herre, jag tror minsann den här tillhör er!". Så Olraz irritation berodde inte bara på att han var täckt av exkrementer.

Och så kommer jag ihåg de änd- och innehållslösa diskussionerna innan vi gick iväg till basen, innan vi gick ner i kloakerna, innan vi gick upp ur kloakerna och innan vi gick tillbaka till skeppet från kloakerna.

Owlbearpig

Bäst i Sverige på rollspel
Episode X: Suicide by Tennis

(X eftersom ingen har orkat räkna)

kloptok

Pensionerad astrolog
Owlbearpig;n155188 said:
Episode X: Suicide by Tennis

(X eftersom ingen har orkat räkna)
Oroa er inte kära läsare, detta kommer att få sin förklaring. Vill varna er för att det är en ganska sorglig historia, så var beredd med tygservetten för att torka era tårar.

Björn Wärmedal

Björning Wheel
På grund av förekomsten av illavarslande rykten, samt cirkulationen av en viss avtalstext, skulle jag ödmjukast vilja be om en fortsättning på krönikan.

<3