Nekromanti Kartlista?

Bjorn

Hero
Tänkte bara fråga om det finns någon officiell eller inofficiell lista över vilka kartor som hör till vilka moduler? Man har ju ganska många kartor inklusive diverse dubletter till sitt EON-bibliotek men vore kul att kunna kolla vad man borde ha...

Vet med mig att jag troligtvis saknar en karta (den från A&S), även om jag inte helt gett upp hoppet om att hitta den men det kan mycket väl vara fler. Någon som vet om det går att beställa ersättningskartor löst?

/Bjorn

Poseur

Swashbuckler
Om man kollar lite nogrannt på neogames hemsida så kan man lista ut vilka som fattas.

Tidigare för ett tag sen var ju en tråd uppe om detta.borttappad karta

Jag har dock skickat ett mail till Kim på neogames men han har inte svarat än angående detta. Hoppas det bara är tidsbrist å neogames sida då jag iaf vill ha ett svar om det går att få/köpa kartor eller inte.

Poseur

Swashbuckler
Har nu fått ett positivt svar ifrån Kim på neogames angående detta :gremsmile:

Now im just waiting...the long wait...to long... ockej jag har väntat i en kvart nu kanske... men det är fortfarande en lång tid utan mina älskade kartor !

/poseur.sorry.i.am.such.a.loser...No I´m God!

Bjorn

Hero
Har faktiskt inte ens mailat och frågat. Neogames site är "blockad" från jobbet och jag har inte kommit ihåg att göra det hemma.

/Bjorn

Poseur

Swashbuckler
Jag känner mig väldigt gnällig nu men jag tycker inte neogames är särskilt snabba med kartproblemet. 21idag. skickade beställning med adress den fjortonde. 6 arbetsdagar utan orderbekräftalse eller leveransbekräftelse.

/gud vad poseur gnäller. poseur är trött och har inte fått kaffe idag, därför han gnäller. poseur går nu och hämtar kaffe.